استعفای استاد سابق دانشگاه هنر شیراز، درپوش گذاشتن بر رفتارهای ناشایست اوست

در پی استعفای یکی از اساتید دانشگاه هنر شیراز، این دانشگاه در جوابیه‌ای با بیان اینکه لیلا گله‌داران از سال گذشته تا کنون با این دانشگاه همکاری ندارد، گفت: استعفای وی درپوش نهادن بر رفتارهای ناشایست او می‌باشد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شیراز، انتشار متن استعفای یکی از اساتید دانشگاه هنر شیراز به‌نام‌ لیلا گله‌داران دانشگاه شیراز را بر آن داشت تا جوابیه‌ای صادر کند.

در متن این جوابیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
احتراماً به اطلاع می رساند، خانم لیلا گله داران عضو اسبق هیأت علمی دانشگاه هنر شیراز، از حدود 11 ماه پیش در دانشگاه حضور نداشته و در خارج از کشور به سر می برد.

از سال قبل به دلایل مختلف از جمله عدم حضور وی در محل کار، عدم تشکیل کلاس های درس به بهانه های مختلف، درگیری کلامی و فیزیکی با دیگر اعضای هیأت علمی و یاوران علمی و همچنین بنا بر گزارش های متعدد حوزه آموزشی و مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه مبنی‌بر اخراج بی دلیل دانشجویان از کلاس درس و ندادن نمره بدون هیچ دلیل منطقی سبب ایجاد اضطراب و افسردگی بین تعدادی از دانشجویان شده بود، تا آنجایی که دو تن از دانشجویان به سبب رفتارهای خلاف اخلاق علمی و دانشگاهی وی تصمیم به انصراف گرفته و به دفعات دانشجویان دیگر نیز از برخوردو عملکرد وی ابراز نارضایتی کرده بودند.

در این راستا بنابر ضوابط و مقررات، پرونده وی در کمیته تخلفات اعضای هیأت مطرح شد و همچنین هیأت اجرایی جذب نیز صلاحیت وی را برای ادامه فعالیت تأیید نکرد.

لذا وی از اواخر سال قبل در این دانشگاه فعالیت نداشته و در سال جاری نیز هیچ گونه رابطه استخدامی نداشته است که بخواهد استعفا دهد و این عمل وی تنها در راستای سرپوش نهادن بر رفتارهای ناشایست و نامناسب خود در محیط پاک دانشگاه و عدم تمدید قرارداد خود بوده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه