قاضی‌زاده‌هاشمی: ایران همواره در کنار مستضعفان ایستاده است

معاون رئیس‌جمهور گفت: حمایت از همه مستضعفانی که زیر ظلم و ستم سلطه‌گران قرار دارند، همواره در دستور کار جمهوری اسلامی ایران بوده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از دامغان، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با حضور اندیشمندان ۳۶ کشور و فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت در دامغان اظهار کرد: گفتمان مقاومت امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین و ترویج بوده و هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور میهمانانی از ۳۶ کشور جهان در همین راستا برگزار شده است.

وی بیان کرد: باید بدانیم که بر اساس تعالیم دینی و الهی ما، هیچ قدرتی را یارای مقابله با خدا نیست و نظام سلطه هم بداند که با همه ابزارهای خود، باز هم نمی‌تواند با قدرت الهی مقابله کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: آفرینش قدرت‌های جدید همواره در دستور کار نظام سلطه در جهان بوده و مستکبران تلاش کرده‌اند تا با خلق قدرت‌های پوشالی، ملت‌های جهان را به بردگی خود درآورند.

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: وقتی وقایع تاریخی در بازه زمانی طولانی‌تری بررسی می‌شود، شاهد آن هستیم که نظام سلطه همواره تلاش کرده است تا مقابل قدرت الهی، قدرت‌های دیگری نیز بیافریند و بدین طریق، اهداف خود را در سراسر جهان عملی سازد.

وی تصریح کرد: گفتمان مقاومت امروز در حال پیشروی است و باید با برنامه‌هایی این‌چنینی در راستای تقویت آن قدم برداشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: اجلاسیه مجاهدان در غربت رویداد مناسبی برای توجه به اساس تعامل گفتمانی است و از این‌رو، اهمیت خاصی دارد.

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب امروز از هر ظرفیتی برای پیگیری و عملی‌سازی اهداف خود استفاده می‌کنند و در این راه، یکی از ظرفیت‌های خاصی که در اختیار آنها قرار دارد، فضای مجازی است.

وی بیان کرد: اهمیت فضای مجازی در حال حاضر بسیار زیاد است و باید در جهاد تبیین نیز به این امر بیش از همیشه توجه داشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: رسانه و فضای مجازی همواره یکی از ابزارهای بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی بوده است تا با استفاده از آن، به آرمان‌های اصیل این انقلاب لطمه بزنند و از این‌رو، حضور هوشمندانه در آن بسیار ضرورت دارد.

قاضی‌زاده‌هاشمی بیان کرد: حمایت از همه مستضعفانی که زیر ظلم و ستم سلطه‌گران قرار دارند، برنامه همیشگی جمهوری اسلامی ایران بوده و تا امروز نیز ما در کنار همه مجاهدان راه حق قرار داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: وعده خداوند متعال بر این قرار بوده که آینده از آن مستضعفان است و از این باب، نباید در راه انقلابی‌گری و ترویج تعالیم اسلامی خسته شد و ترویج گفتمان مقاومت همواره باید در دستور کار قرار داشته باشد.

اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» عصر امروز با حضور اندیشمندان ۳۶ کشور و فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت در دامغان برگزار شد.

برنامه‌های بسیار شاخصی برای هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در نظر گرفته شده بود که با همدلی و حمیت به‌خوبی برگزار و تبیین شد.

اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، استاندار سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه دامغان و سایر میهمانان داخلی و خارجی در سالن دانشگاه دامغان برگزار شد.

انتهای پیام/74002/م/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه