برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته گردشگری

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری برنامه‌های متنوع همزمان با هفته گردشگری در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اردبیل، و به نقل از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، یحیی نجارقابل اظهار کرد: از پنجم مهرماه و همزمان با آغاز هفته گردشگری برنامه‌های متنوعی در حوزه‌‎های مختلف گردشگری با هدف توسعه و معرفی قابلیت‌های گردشگری استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری روزهای هفته گردشگری با عناوین مختلف، افزود: روز اول این هفته با عنوان گردشگری مذهبی نام‌گذاری شده است و مراسم انتخاب برترین عکس گردشگری مذهبی به همراه شب شعری با عنوان ضامن آهو در این روز اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری اردبیل، گردشگری و معرفی قابلیت‌ها را عنوان روز دوم اعلام و تاکید کرد: نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان از روز دوم در ۲۵ غرفه در شهرستان سرعین آغاز می‌شود و همزمان برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در دستور کار قرار دارد.

نجار قابل ادامه داد: روز سوم هفته گردشگری با عنوان گردشگری و خوراک با برگزاری نمایشگاه و جشنواره خوراک در پل معلق مشگین‌شهر همراه خواهد بود و در روز چهارم با عنوان گردشگری ورزشی مشارکت در برگزاری مراسم تور بین‌المللی دوچرخه سواری آذربایجان برگزاری می‌شود.

وی همچنین با اشاره به عناوین گردشگری و کودک، گردشگری خلاق، دانشگاه و گردشگری و گردشگری پایدار برای سایر روزهای هفته گردشگری، گفت: برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان، برگزاری استارتاپ با موضوع شعار سال، آموزش‌های تخصصی گردشگری خلاق، برگزاری فم‌تور برای دانشجویان جدیدالورود استان و گردهمایی تجلیل از فعالان صنف گردشگری از سایر برنامه‌های این هفته است.

پایان پیام/3727/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه