تام هنکس اولین رمان خود را نوشت

تام هنکس اولین رمان خود را با الهام از تجربه فیلمسازی خود معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از هالیوود ریپورتر، تام هنکس اولین رمان خود را با الهام از تجربه فیلمسازی خود معرفی کرد.

اولین رمان به قلم «تام هنکس» هنرپیشه سرشناس هالیوود با عنوان «ساخت یک شاهکار سینمایی دیگر» در ماه می ۲۰۲۳ چاپ و منتشر خواهد شد. این اثر در دنیای سرگرمی اتفاق می‌افتد.

بنا به گفته انتشارات پنگوئن رندوم هاوس، «ساخت یک شاهکار سینمایی دیگر» بعد از رمان‌هایی از این دست چون «ساخت یک فیلم اکشن ابرقهرمانی پر ستاره و چند میلیون دلاری» و کتاب‌های ابرقهرمانی» منتشر می‌شود.

به گفته ناشر، این رمان همچنین تغییراتی را که از زمان جنگ جهانی دوم در آمریکا و فرهنگ آمریکا رخ داده است را به تصویر کشیده است.

هنکس به «پیپل»(People) گفت: «هر شخصیت در این کتاب کاری را انجام می‌دهد که من در حین ساختن یک فیلم تجربه کرده‌ام، همچنین فلسفه‌ای را کشف کرده‌ام یا درس مهمی را آموخته‌ام. حتی لحظات احمقانه بدلکاری که خودم انجام داده‌ام و اشتباه کرده‌ام جان زنده به در برده‌ام.»

داستان رمان در طول چندین دهه اتفاق می‌افتد، از سال ۱۹۴۷، زمانی که یک سرباز از جنگ باز می‌گردد، برادرزاده خود را ملاقات می‌کند، تأثیری بر او می‌گذارد و سپس به مدت ۲۳ سال ناپدید می‌شود. پس از برقراری ارتباط مجدد با عمویش در سال ۱۹۷۰، برادرزاده که اکنون کمیک‌های زیرزمینی می‌سازد، تصمیم می‌گیرد عمویش را به عنوان قهرمان جنگ جهانی دوم روایت و معرفی کند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه