تقارن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بهار تعلیم و تربیت فرصتی برای جهاد تبیین است

مدیرکل اموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با سال تحصیلی رابه فال نیک می‌گیریم تا فرصتی برای جهادتبیین باشد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ارومیه، جواد جنگی در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ ایثار  مقاومت در مدرسه شاهد گل نرجس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه اظهارداشت: تقارن هفته دفاع مقدس با سال تحصیلی رابه فال نیک می‌گیریم تا فرصتی برای جهادتبیین باشد.

وی افزود: شهدا افراد مخلصی بودند که در کارها به خدا توکل می‌کردند و ولایت پذیر و شهادت طلب بودند و دنبال اهداف والا می‌رفتند و ادامه این مسیر با جهاد تبیین شکل می‌گیرد و ماندگار می‌شود. 

 مدیرکل اموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برای موفقیت و عاقبت بخیری شرط اول شناخت حق است گفت: شرط رسیدن به حق و حیات طیبه بدون توجه به ظواهر و مادیات معرفت ذات حق است.

جنگی اضافه کرد: دلهایتان را آماده کنید تا انوار الهی تجلی یابد و پلیدی ها از سرشت انسان خارج شود و این مسیر قرب الهی است.

وی بیان کرد: افتخار ما به حجاب و عفاف و پاکدامنی است و شهدا برای این مولفه‌ها تلاش و جانفشانی کرده‌اند و باید بدانیم که تهذیب  نفس انسان را سرافراز نگه می‌دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه