۵۲ درصد خودروهای توقیفی مواد مخدر بوشهر تعیین تکلیف شدند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از تعیین تکلیف بیش از ۵۲ درصد خودروهای توقیفی یا ضبط شده در خصوص پرونده‌های مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرستان دیر، علی جمادی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم و بیت المال تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر استان بوشهر، در اسرع وقت صورت می‎‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه تعیین تکلیف اموال توقیفی ناشی از جرم، یکی از تکالیفی است که در قوانین و در مراحل مختلف رسیدگی بر عهده دستگاه قضایی گذاشته شده است، گفت: در تیرماه سال جاری از تعداد ۱۶ دستگاه خودروهای توقیفی و ضبط شده، ۹ دستگاه تعیین تکلیف و به مالکان استرداد شد که بر این اساس بیش از ۵۲درصد وسایل نقلیه توقیفی استان تعیین تکلیف شده‌اند.

جمادی همچنین با اشاره به تعیین تکلیف نشدن اموال توقیفی در گمرکات و انبارهای سازمان اموال تملیکی و یا در هر مرحله از رسیدگی می‌‎تواند موجب تضییع حقوق دولت و بیت المال یا مردم شود، افزود: لذا باید تعیین تکلیف اموال ناشی از جرم یا اموال توقیفی در اولویت بوده و در اولین فرصت تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه