شناسایی و دستگیری سرشبکه‌های آشوب در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان از شناسایی و دستگیری سرشبکه‌های شبکه ایجاد آشوب و نا امنی در استان گلستان خبر داد و گفت: سرشاخه‌های اصلی آشوبگران و منافقان در فتنه اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شدند و ضربه خوردند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گرگان، سردار علی ملک‌ شاهکوهی صبح امروز در همایش اسطوره‌های مقاومت و تقدیر و تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد گلستانی اظهار کرد: سرشاخه‌های اصلی آشوبگران و منافقان در فتنه اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شدند و ضربه خوردند.

وی ادامه داد: این سرشاخه‌ها و سرشبکه‌ها و به اصلاح لیدرهای آشوب در استان گلستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: دشمنان سال‌ها است علیه مردم ایران و جمهوری اسلامی توطئه می‌چینند و از هر ابزاری برای ضربه زدن به مردم استفاده می‌کنند اما با وجود همه این دشمنی‌ها مردم در ایران اسلامی پشتیبان نظام اسلامی بوده و این نظام به برکت وجود مردم بصیر و ولایتمدار هر ساله مقتدرتر و توانمندتر از گذشته به سمت جلو حرکت می‌کند.

ملک‌شاهکوهی با اشاره به تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی همزمان با بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: دشمن با دستپاچگی برنامه‌ریزی خود برای ایجاد آشوب را اجرایی کرد ولی در استان گلستان همانند گذشته هسته‌های فتنه در نطفه خفه شده و با تفکر بسیجی برادران پرتلاش در انتظامی گلستان اجازه ارز اندام به آشوبگران داده نشد.

ملک‌شاهکوهی ضمن تقدیر از مجاهدت‌های فراجا در تمام عرصه‌های برقراری نظم و امنیت تاکید کرد: چند صد شبکه تلویزیونی خارجی با قطع تمام برنامه‌های خود به موضوع ناآرامی‌ها در ایران پرداختند اما با هوشمندی و بصیرت مردم ایران اسلامی به ویژه در استان گلستان شاهد حضوری با شکوه در راهپیمایی عظیم مردم بودیم که این حضور پیام بزرگی برای تمام جهان داشته است.

انتهای پیام/83004

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه