مردم ما با الگوگیری از دفاع مقدس بر هر فتنه‌ای پیروز می‌شوند

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: مردم ما با الگوگیری از دفاع مقدس و با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و حفظ ارزش‌ها بر هر فتنه‌ای پیروز می‌شوند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرستان ساری، احمد برسلانی عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه «ما مقاوم هستیم» ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به  ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: باید دستاوردها، حماسه‌ها و خلاقیت‌های دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل و آن‌ها را آشنا کرد.

وی به خلاقیت رزمندگان دردوران دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود: پل بعثت شاهکار رزمندگان در آن دوران بود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به هدف ایجاد این نمایشگاه خاطرنشان کرد: آشنایی مردم به ویژه نسل جوان از حماسه سازی‌های رزمندگان و شهدا در عملیات‌های دوران دفاع مقدس از جمله اهداف این نمایشگاه است.

برسلانی به عملیات والفجر ۸ هم اشاره کرد و یادآور شد: لشکر قهرمان ۲۵ کربلا در این عملیات حضور داشت و مرکز فرهنگی دفاع مقدس از نظر موقعیت مکانی، برای بازساری این عملیات مناسب است.

وی به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه دوران دفاع مقدس یک دانشگاه بود و شاگردانی در آن پرورش یافتند که در مقابل فتنه‌ها می‌ایستند و با آن مقابله می‌کنند، اشاره کرد و گفت: اگر این فتنه‌هایی که در طول عمر انقلاب برای هر کشوری اتفاق می‌افتاد آن کشور سقوط می‌کرد، اما مردم ما با الگوگیری از دفاع مقدس و با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و حفظ ارزش‌ها بر هر فتنه‌ای پیروز می‌شوند.

به گفته جانشین فرمانده سپاه کربلا جبهه مقاومت هم با الگوگیری از دوران دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، در مقابل ظالم ایستادگی می‌کنند که این از افتخارات بزرگ است.

سردار برسلانی خاطرنشان کرد: لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در روز‌های ششم، هفتم و هشتم مهرماه عملیات والفجر ۸ را در پارک موزه دفاع مقدس بازسازی می‌کند و از مردم عزیز برای دیدن آن دعوت می‌کنیم.

گفتنی است، در ایام هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «ما مقاوم هستیم» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ساری افتتاح و در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه