رفع مشکلات بانوان ورزشکار ضمانت موفقیت‌های بیشتر است

مراسم تجلیل از بانوان مدال آور ورزشی ایران، به میزبانی دکتر حمیدسجادی وزیر ورزش، و با حضور رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

به گزارش گروه جامعه آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد؛ در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان مدال‌آور ورزشی، معاون رئیس جمهور در امور زنان،  با اشاره به ضرورت حضور بانوان در عرصه ورزش ملی و بین المللی گفت: آمارهای کسب عناوین وافتخارات نشان میدهد ورزش بانوان در دولت سیزدهم نسبت به دوره قبل 100 درصد رشد داشته است و تعداد مدال آوران دوبرابر شده است که این جای بسی خوشحالی است و بهترین سند برای شکوفایی بانوان ورزشی در دولت سیزدهم بشمار می‌رود.

خزعلی با اشاره به تجلیل از 300 مدال آور در مراسم امروز افزود: در این نشست ورزشکاران نیازها و مطالبات خود را صریحا و بدون واسطه با رئیس جمهور مطرح کردند؛ بعضی از ورزشکاران در قالب سخنرانی و بعضی بصورت حضوری و برخی دیگر با دادن نامه دغدغه های خود را در زمینه ورزش حرفه ای بانوان با رئیس جمهور مطرح کردند. 

وی اظهار داشت: بیشترین مطالباتی که از سوی ورزشکاران زن مدال آور مطرح شد در اختیار داشتن امکانات ورزشی، ایجاد ‌سالن های ورزشی مناسب، تامین ‌تجهیزات حرفه ای ورزشی، پشتیبانی برای سفرهای خارجی و مشارکت در مسابقات بین المللی بود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه یکی از مهمترین درخواستهای ورزشکاران بانو مهیا شدن شرایط استخدام بود، تصریح کرد: با درنظر گرفتن شرایط فعلی کشور و محدودیتها این خواسته بحق مدال آوران زن ورزشکار باید درنظر گرفته شود و جا دارد از سوی وزارت ورزش در این مورد اهتمام و حمایت ویژه صورت بگیرد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه