مسئولان باید پاسخگوی همه ملت باشند

امام جمعه موقت باغملک گفت: شخصی که در این مملکت مسئولیت می‌پذیرد نسبت به تک تک مردم باید پاسخگو باشد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از باغملک، حجت الاسلام طه توکلی امام جمعه موقت باغملک با دعوت خود و خواهران و برادران ایمانی به رعایت تقوا الهی با اشاره به ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: مفتخریم بعد از 44 سال از حاکمیت، حکومت اسلامی موازنه قدرت را تغییر دهیم.

 وی افزود: قدرت‌هایی در اوایل پیروزی انقلاب یا به دنبال حذف ما بودند یا دنبال کم‌فروغ کردن اثرات وضعی انقلاب اسلامی  بودند اعتراف می‌کنند که نتوانستیم کاری از پیش ببریم و اکنون انقلاب قوی‌تر از همیشه پا برجا مانده است.

امام جمعه موقت باغملک با بیان اینکه دشمن همچنان در راستای دشمنی نسبت به انقلاب اسلامی با همه ابزار و امکانات کار خود را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان بدانند طوفان‌ها، امواج و جنگ ها وجود دارند ولی دشمن می‌داند که مردم از مقاومت و مجاهدت در مقابل استکبار آزرده خاطر نمی‌شوند و صحنه را خالی نمی‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت انقلابی ایران و رهبر انقلابی ایران اسلامی با صلابت و پایداری همه نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

توکلی عنوان کرد: بصیرت، جریان شناسی، دشمن شناسی و اشراف بر موضوعات داخلی و منطقه ای باعث شد که واقعیت‌ها را ببینیم و به اعتبار آیات و روایات امیدوار می‌شویم و هزینه می‌پردازیم و جانمان را همچون شهیدان تقدیم می‌کنیم همان‌طور که ایثارگران ایثار کردند.

امام جمعه موقت باغملک تاکید کرد: شخصی که در این مملکت مسئولیت می‌پذیرد نسبت به تک تک مردم باید پاسخگو باشد، دهه فجر فرصتی برای بیان مسئولیت‌ها و عملکردها است که مردم حق مطالبه گری دارند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه