اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به شهرداری‌های همدان/ آغاز عملیات سایت پرتودهی غرب کشور در ملایر

استاندار همدان از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به مجموعه شهرداری‌های همدان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ملایر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین افتتاح پروژه‌های نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس و مدرسه مهر پدری ملایر اظهار داشت: در دیدار اخیر شهرداران استان با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۱۵ میلیارد تومان به شهرداری‌ها اختصاص یافت.

وی از اختصاص ۱۹ دستگاه خودرو و تجهیزات و یک‌هزار و ۶۰۰ تن قیر خبر داد و در ادامه با اشاره به خدمات‌رسانی نظام به مردم گفت: در حال حاضر تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی شده‌اند.

استاندار همدان افزود: در سفر رئیس جمهور به استان همدان، ۱۴ هزار میلیارد تومان برای این استان مصوب شد که از این طریق خدمات خوبی به مردم ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید دستاوردهای انقلاب اسلامی را فراموش کنیم چراکه در غیر این صورت باید دوباره شاهد جولان بیگانگان در کشور باشیم تأکید کرد: دستاوردهای انقلاب باید به نسل جوان بازگو شود.

قاسمی‌فرزاد تأکید کرد: نباید اجازه دهیم خدمات و دستاوردهای انقلاب با تبلیغات سوء رسانه‌ای دشمن کمرنگ شود و یا دیده نشود.

وی همدلی و انسجام در مجموعه استان، مجمع نمایندگان استان با محوریت امام جمعه همدان را عامل رشد و پیشرفت دانست و گفت: با انسجام موجود مشکلات و مسائل استان را پیگیری خواهیم کرد.

امروز همچنین عملیات اجرایی سایت پرتودهی غرب کشور با سرمایه‌گذاری ۵ میلیون دلار در مرحله نخست، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون سازمان انرژی اتمی آغاز شد.

پایان پیام/ 3140/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه