برگزاری مسابقات فوتسال دهه فجر در پردیس/ افتتاح خانه ورزش روستای گلخندان بومهن

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: مسابقات فوتسال جام دهه فجر با حضور ۱۴ تیم در سالن ورزشی امام رضا(ع) بومهن از هفتم بهمن‌ماه آغاز و تا پایان بهمن مسابقات رده‌بندی و فینال برگزار و با حضور مسؤولان مراسم اختتامیه و تجلیل از مقام برتر برگزار خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از پردیس، کاظم شادمهر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های این اداره در دهه فجر اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان و هیات ورزشی شهرستان پردیس برنامه‌های متعددی را در طول این دهه تدارک دیده و به اجرا درخواهد آورد.

وی گفت: نواختن زنگ زورخانه‌ها در سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در زورخانه شهدای هسته‌ای همراه با تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان رشته پهلوانی و زورخانه‌ای از برنامه‌های مهم این اداره است که با مشارکت شهرداری پردیس برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس افزود: هیات ورزشی در طول این دهه در رشته‌های مختلفی از جمله کشتی، فوتسال، ورزش‌های رزمی، زورخانه ای، والیبال بانوان، تیر اندازی، کونگ فو، شطرنج و غیره برگزار خواهد شد.

شادمهر ادامه داد: مسابقات فوتسال جام دهه فجر با حضور ۱۴ تیم در سالن ورزشی امام رضا(ع) بومهن از هفتم بهمن‌ماه آغاز و تا پایان بهمن مسابقات رده‌بندی و فینال برگزار و با حضور مسؤولان مراسم اختتامیه و تجلیل از مقام برتر مسابقات برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: افتتاحیه خانه ورزش روستای گلخندان با همکاری بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی روستای گلخندان فردا شنبه همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) به همراه مراسم پیاده‌روی خانوادگی و به دست مسؤولان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس درخصوص سرانه ورزشی این شهرستان نیز ابزار کرد: سرانه ورزشی شهرستان مردیس هم اکنون ۴۴ صدم متر مربع است که در واقع سرانه بسیار پایینی است اما آمار ورزشکاران امسال با رشد خوبی همراه بوده و با توجه به کاهش بیماری کرونا که در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ کشور را درگیر کرد، امسال شاهد رشد بیشتر ورزشکاران خواهیم بود.

پایان پیام/۶۷۰۱۶

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه