استاندار خراسان جنوبی: دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم شبانه روز تلاش دارد

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز مدیریت قوای کشور در دست نیروهای انقلابی است و ان شاء الله شاهد اتفاقات خوب در کشور خواهیم بود، گفت: امروز رئیس جمهور خودش را وقف ملت کرده، سفرهای استانی رئیس جمهور نشان می‌دهند که دولت سیزدهم از جنس مردم است و حرف مردم را گوش می دهد و در راستای رفع آنها شبانه روز تلاش و کوشش دارد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بیرجند، جواد قناعت امروز با اعلام این خبر در جمع زائران امامزاده سید سلیمان علی خوسف، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و همچنین چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اتفاقات و وقایع دوران حضرت علی (ع) خیلی شبیه به وقایع دوران رهبری مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه در زمان نبی مکرم اسلام، مسلمین متحد و صف اسلام ناب با محوریت پیامبر گرامی اسلام در مقابل دشمن بودند، گفت: دوران حضرت علی(ع) بدلیل انحراف و آلودگی برخی خواص و همچنین شیطنت های دشمنان شاهد انشقاق در صوف مسلمین بودیم.

مقام عالی دولت در استان یکی از دلایل مهم انحراف در صفوف مسلمین را عدم بصیرت مردم در آن زمان دانست و گفت: مردم متأسفانه در آن دوران تحلیل سیاسی و بصیرت نداشتند و زود منحرف می شدند، به همین دلیل زمانی که نیروهای اسلام به خمیه دشمن رسیده بودند و نزدیک بود بساط انحراف و آلودگی ها از روی زمین برچیده شود، بدلیل عدم بصیرت مردم و برخی خواص که در لشکر حضرت علی(ع) نیز حضور داشتند، پیروزی مسلمین کامل نشد.

قناعت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طی چهل و چهار سال گذشته بیشترین ضربات و تهدیدها را از سوی برخی خواص نفوذی رده بالای کشور خورده، گفت: تاکنون دل دشمن هم به همین نفوذی ها گرم بوده، اما به فضل الهی همان طور که تاکنون به نتیجه نرسیده، بعد از این هم کاری از پیش نخواهد برد، چراکه مردم همواره پای کار انقلاب و نظام هستند .

وی با تأکید بر اینکه امروز ملت آزادی و امنیت خود را مدیون خون شهدا هستند، گفت: این انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری های امامین انقلاب، چهل و چهار سال را با پیشرفت پشت سر گذاشت و این راه با قوت ادامه دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکنون هر چه توانسته اند جلوی قطار انقلاب سنگ اندازی کرده اند، اما موفق نشده اند این قطار را متوقف کنند، گفت: اخیراً هم توطئه جدیدی را برنامه ریزی و اجرا کردند که باز هم شکست خوردند.

قناعت با اشاره به اینکه نظام در حال سپری کردن یک پیچ تاریخی جدید است، لذا این حجم از شیطنت و توطئه و تحریم علیه نظام را شاهد هستیم، افزود: حمایت علنی سران آمریکا و کشورهای غربی از اغتشاشگران در ایران نشان می‌دهد که این کشورها دیگر به انتهای خط رسیده اند و برای ضربه زدن به نظام اسلامی به هر اقدامی که از دست شان برآید متوسل می شوند.

وی با بیان اینکه برخی خواص می گویند با آمریکا سازش کنید، متذکر شد: مگر می شود اکنون که نفس های آخر دشمن است چنین اقدامی کرد، ملت ایران سختی های فراوانی را متحمل شدند تا به اینجا رسیدیم، امروز که تا فروپاشی غرب و آمریکا چیزی باقی نمانده است.

استاندار با اشاره به اینکه آمریکا در مشکلات داخلی خود از جمله مشکلات امنیتی، قطع گاز 35 هزار خانوار، مشکلات اجتماعی و فرهنگی مانده، گفت: آمریکا در حال فروپاشی است و این به برکت خون شهدا، مقاومت مردم و رهبری امامین انقلاب است.

قناعت وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور اشاره و تصریح کرد: مشکلات اقتصادی نتیجه مدیریت لیبرال ها و غرب گراهایی است که 35 سال بر قوه مجریه و بخش های اقتصادی کشور حاکم بودند و لذا همین لیبرال ها و به ویژه کارگزاران باید جواب دهند. 

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون به جز چهار سال دولت نهم و یکسال دولت سیزدهم، بقیه سالها بخش های اقتصادی کشور در دست لیبرال ها بوده و آنها الان باید جواب دهند که چرا اقتصاد خوب نیست.

استاندار با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکنون به بهترین شیوه به مسائل مربوط به خودشان رسیدگی کردند، گفت: موارد اجرایی را مسئولانی باید پاسخگو باشند که اقتصاد و امور اجرایی کشور در دست انها بوده است.

قناعت اظهارداشت: آمریکا از طریق داعش می خواست عراق و سوریه را تقسیم کند اما رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری باعث شد تا دشمن به اهدافش نرسد.

وی با بیان اینکه امروز مدیریت قوای کشور در دست نیروهای انقلابی است و ان شاء الله شاهد اتفاقات خوب در کشور خواهیم بود، افزود: امروز رئیس جمهور خودش را وقف ملت کرده، سفرهای استانی رئیس جمهور نشان می‌دهند که دولت سیزدهم از جنس مردم است و حرف مردم را گوش می دهد و در راستای رفع آنها شبانه روز تلاش و کوشش دارد.

استاندار خاطرنشان کرد: دشمن می‌ داند اگر دولت انقلابی 8 سال روی کار باشد، بسیاری از مشکلات مردم حل می شود لذا برای اختلال در خدمت رسانی دولت به مردم، مشکل سازی می کند، اما به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد افول غرب و پیشرفت و تعالی جهان با محوریت اسلام ناب خواهیم بود.

قناعت با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته 95کیلومتر راه روستایی در استان احداث شده ، افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 150 کیلومتر باند دوم جاده ای در استان افتتاح شده است.

وی گفت: کارهای خوبی طی یکسال گذشته در کشور صورت گرفته اما حق مردم بیش از اینهاست، در گذشته کوتاهی شده و باید جبران شود.

استاندار خراسان جنوبی به خاکی بودن مسیر امامزاده سید سلیمان علی اشاره کرد و قول اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار در سال آینده را داد و گفت: برای حل مشکل آنتن دهی تلفن همراه در مزار شاه سلیمان علی هم در اولین فرصت اقداماتی انجام تا مشکل رفع شود.

قناعت افزود: در اولین فرصت فرماندار و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان جلسه تخصصی برای پیگیری مشکل اینترنت منطقه برگزار کنند.

پایان پیام/۳۶۳۵

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه