۲۴۰ دانش آموز دختر از قبله تهران راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند

اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی دختر شهر ری، در سالروز ولادت حضرت علی(ع) عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ری،کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرری همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) صبح امروز با بدرقه اولیا و مربیان و جمعی از مسؤولان شهرری از جوار مزار شهدای گمنام در فرهنگسرای ولاء، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

سرهنگ پاسدار روح الله قنبری در حاشیه این آیین با بیان اینکه برنامه راهیان نور هر ساله به دو شکل انجام می شود، اظهار کرد: راهیان نور دانش آموزی در همین ایام برگزار می شود و راهیان نور عمومی در ایام نوروز برای تمام مردم برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه از شهرری ۳ کاروان و هر کاروان توسط ۶ دستگاه و در کل ۱۸ دستگاه اتوبوس اعزام می شود، گفت: امروز مرحله نخست راهیان نور دانش آموزی، ویژه دانش آموزان دختر دبیرستان های ناحیه یک شهرری انجام شد.

فرمانده ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) سپاه ری تصریح کرد: مقصد راهیان نیز مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب و خوزستان است که به مدت ۴ روز دانش آموزان در این مناطق حضور می یابند و بهره معنوی از فضای مناطق عملیاتی می برند.

 

سرهنگ قنبری افزود: هماهنگی مدارس توسط آموزش و پرورش ناحیه یک و مجری کار نیز مجموعه سپاه ناحیه ری است که این اعزام از هم اکنون آغاز شد و در ۲۲بهمن نیز اعزام ۶ دستگاه اتوبوس به سمت مناطق عملیاتی را در دستور کار خود قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: در هر اعزام ۲۶۴ نفر حضور دارند که ۲۴۰ نفر دانش‌آموز است و کاروان دختران دارای مبلغه خواهر در هر اتوبوس حاضر است و یک نفر نیروی تامین برای امنیت اتوبوس و یک راوی داریم.

 

پایان پیام/۶۷۰۶۲

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه