بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت فرارسیدن یوم الله دوازدهم فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران» بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه به گرامیداشت یوم الله دوازدهم فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران» بیانیه ای پرداخت.

در متن این بیانیه آمده است:

دوازدهم فروردین، از بزرگترین اعیاد مذهبی ماست. ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند. امام خمینی(ره)

انقلاب اسلامی که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد کرده بود، سرانجام با رهبری های داهیانه معمار کبیر انقلاب  در 22 بهمن 1357 به بار نشست و زمینه مهم ترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، در فروردین ماه 1358جهت تعیین نوع حکومت فراهم شد و تنها 50 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت اکثریت قریب به اتفاق (2/98 درصدی) ملت ایران در انتخاباتی سراسری و بی نظیر در تاریخ، ساختار سیاسی اجتماعی ایران تغییر و جمهوری اسلامی مستقر و رسما تأیید شد.

در روز پربرکت 12 فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز، پس از گذشت قرن های زیاد دگرباره نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان متجلی شد و حکومتی شکل گرفت که شعار اصلی آن استقلال آزادی، جمهوری اسلامی بود و به همین سبب این روز مبارک از آن پس «روز جمهوری اسلامی ایران» نام گرفت.

و اینک در گام دوم انقلاب اسلامی و در سال 1402 که با تدبیر ولی امر مسلمین و رهبر عظیم‌الشأن امت اسلام، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، به عنوان «سال مهار تورم، افزایش تـولید» نامگذاری شده است و در راستای بزرگداشت 12 فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران» مراسمی در روز جمعه 11/01/1402 از ساعت 30/17 همزمان با شب وفات حضرت خدیجه کبری (س) همراه با ضیافت افطاری ساده در مسجد امام حسن عسکری(ع) کوثر برگزار خواهد شد. لذا بدینوسیله از عموم همشهریان عزیز قزوین دعوت می گردد در این برنامه شرکت فرمایند.

بی‌تردید ملت سرفراز ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در این شرایط حساس، با مجاهدت، تلاش و کوشش مضاعف، توان و اعتقاد خود به ولی امر مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی را با دوری از هرگونه اختلاف و تفرقه و با حفظ استقلال ملی و وحدت حول محور ولایت فقیه، نسبت به تحقق شعارسال، تلاش کرده تا شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در عرصه‌های گوناگون کشور باشیم و بار دیگر به "استقلال، آزادی جمهوری اسلامی" و عزت و شرف، اقتدار و وحدت ملی «رای آری» داده تا افتخاری دوباره در دفتر خاطرات ایران اسلامی ثبت گردد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه