تعداد مسافران نوروزی خراسان رضوی به ۱۱ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۳۳۱ نفر رسید

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۱ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۳۳۱ مسافر از پانزدهم اسفندماه پارسال تا پایان نهم فروردین ماه سال جاری وارد استان شده‌اند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد اظهار کرد: ۱۱ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۳۳۱ مسافر از پانزدهم اسفندماه پارسال تا پایان نهم فروردین ماه سال جاری وارد استان شده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی  افزود: از این شمار هشت میلیون و ۲۳۴ هزار و ۲۷۷ نفر زائر به مشهد مشرف شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد بیش از پنج میلیون و ۵۱۲ هزار نفر -شب اقامت در اقامتگاه های رسمی، موقت و اضطراری اسکان کرده اند. ‌

معاون استاندار با اشاره به اهمیت خدمات تاکسیرانی در مشهد بیان کرد: طی این مدت همچنین ۲ هزار و ۱۰۰ تخلف در مجموعه تاکسیرانی شناسایی شده است و در مجموع ۶۸ شکایت از مردم به سازمان تاکسیرانی رسیده که ۳۰ مورد توقیف تاکسی و اعمال قانون صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: همچنین در زمینه تنظیم بازار و تامین کالا، ۱۱ هزار و ۶۷۳ بازرسی از اصناف و عرضه کنندگان کالا در خراسان رضوی انجام شده که در پی آن هزار و ۴۵۸ پرونده با ارزش تخلف پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: از محل رسیدگی به شکایات دریافتی مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب ۸۹۹ شکایت مردمی به آنان عودت داده شده است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه