چهل مورد از صنایع راکد خراسان‌شمالی در سال گذشته احیا شد

استاندار خراسان‌شمالی گفت: چهل مورد از صنایع راکد استان در سال گذشته راه‌اندازی و احیا شد و برای سال جدید این روند را با هدف رشد تولید ادامه خواهیم داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بجنورد، صبح امروز محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها اظهارکرد: ظرفیت‌های قوی در حوزه‌های صنعت، معدن و گردشگری را برای سال جدید به مرحله تولید خواهیم رساند تا گامی در جهت تحقق شعار سال باشد.

وی در خصوص ظرفیت‌های جدید اقتصادی استان برای سال جدید نیز گفت: خراسان‌شمالی قطب کشاورزی و دامپروری است لذا زنجیره فرآورده‌های لبنی و گوشت از جمله ظرفیت‌های مهم در صنعت غذا است.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: معدن آلبلاغ به‌عنوان قطب اقتصادی قوی در سرب و روی است که با مجموعه فولاد وارد مذاکره شدیم که به زودی این معدن راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: همچنین چهل مورد از صنایع راکد استان در سال گذشته راه‌اندازی و احیا شد و برای سال جدید این روند را با هدف رشد تولید ادامه خواهیم داد.

 حسین نژاد افزود: تاکنون ۶ میلیون مسافر به استان تردد داشته‌اند و برپایی سیاه چادر با هدف معرفی استان هم موجبات شور و نشاط را فراهم کرده است.

پایان پیام/ز

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه