ایستگاه پمپاژ آب شرب مرکزی شهر دهلران اصلاح و بازسازی شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با اصلاح و بازسازی ایستگاه پمپاژ آب شرب مرکزی شهر دهلران ظرفیت پمپاژ و انتقال آب به مخزن شهر از 180 لیتر بر ثانیه به 280 لیتر در ثانیه افزایش یافت.

پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  صبح امروز درگفت و گو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در ایلام با اعلام این خبر گفت: با توجه به گذشت بیش از 20 سال از احداث و بهره برداری از این ایستگاه پمپاژ و به دلیل مشکلات متعدد از جمله مستهلک شدن الکتروپمپ ها و متعلقات مکانیکال آن و مصرف بالای انرژی و در نهایت هدر رفت آب شرب، پس از بازدیدهای کارشناسی تصمیم به مهندسی مجدد این ایستگاه گرفته شد.

وی افزود: مهندسی مجدد این پروژه با هدف افزایش ظرفیت انتقال آب به مخزن 10000 مترمکعبی شهر دهلران انجام گرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  با بیان اینکه تا کنون برای احداث و بهره برداری از این ایستگاه اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 450 میلیون تومان هزینه شده، تصریح کرد: تهیه و خرید سه دستگاه الکتروپمپ شناور، تهیه و خرید کابل برق راه انداز تابلو و الکتروپمپ ها، تهیه و نصب سه دستگاه تابلو برق 110 کیلو وات، تهیه و خرید شیرآلات، لوله، تهیه و نصب سه واحد چاهک پمپاژ و خرید یک واحد کانکس فلزی و ... از جمله اقدامات انجام گرفته برای بهره برداری از این پروژه است .

ناصری خاطر نشان کرد: این اقدام باعث افزایش رضایتمندی مردم شهر  از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام شده است،

این مقام مسئول اظهار داشت: از تصمیم برای مهندسی مجدد پروژه تا به بهره برداری رسیدن آن کمتر از 20 روز به طول انجامید که نتیجه آن کاهش 100 درصدی هدررفت آب، افزایش ظرفیت پمپاژ و انتقال آب به مخزن شهر دهلران، خاموش نمودن حداقل 2 حلقه چاه، کاهش مصرف انرژی و ... است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه