هلال احمر کرمانشاه ۵۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌کند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: این جمعیت با کمک خیرین بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی را تا پایان ماه مبارک رمضان در بین افراد نیازمند و کم‌برخوردار توزیع می‌کند

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در کرمانشاه، اظهار کرد: بالغ بر ۵ هزار و ۵۲۶ بسته معیشتی در سرتاسر استان به خصوص در مناطق کم برخوردار تا پایان ماه مبارک رمضان از طریق شعب شهرستانی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این بسته‌ها از طریق شناسایی که از طریق حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام شده به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ارزش این بسته‌های معیشتی را ۲ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ از سوی خیرین در قالب طرح هلال رحمت با هدف جمع‌آوری کمک های مردمی از خیران نیکوکاران و توزیع این کمک ها در قالب بسته معیشتی بین نیازمندان و همچنین جمعیت هلال احمر استان جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه با اشاره به ادامه طرح ملی و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر استان، تصریح کرد: با ۱۵ پست ثابت و ۲ پست سیار در حال ارائه خدمت به هموطنان هستیم.

پایان پیام/پ

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه