افزایش اشراف اطلاعاتی و برخورد قاطع با فروشندگان موادمخدر در دستورکار پلیس البرز

فرمانده انتظامی استان البرز برنامه‌های ویژه این فرماندهی را برای برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر تشریح کرد.

سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی البرز در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به تدابیر این پلیس در راستای برنامه‌های فرماندهی کل انتظامی کشور اشاره و اظهار داشت: فرمانده کل انتظامی کشور با توجه به دغدغه شهروندان و در راستای ایجاد امنیت، آرامش و آسایش مردم مبارزه با سرقت و مواد مخدر را از جمله اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کردند که در حال حاضر این موارد جزو برنامه‌های اصلی فرماندهی انتظامی کشور قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز به برنامه‌های این پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره و بیان داشت: افزایش اشراف اطلاعاتی در استان و برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر از اصلی‌ترین برنامه های فرماندهی انتظامی استان البرز است.

وی گفت: رصد مستمر فضای مجازی در راستای شناسایی فروشندگان مواد مخدر در کنار برخورد مستمر با فروشندگان در فضای حقیقی عرصه را بر قاچاقچیان تنگ خواهد کرد.

سردار هداوند در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر و انتقال آنها به مراکز بازپروری گفت: افزایش تعامل با دستگاه‌های برون سازمانی به منظور جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر و تعامل با سازمان بهزیستی و معرفی افراد معتاد به کمپ های مجاز ترک اعتیاد از دیگر برنامه های این فرماندهی در حوزه مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان البرز ، برگزاری کلاس‌های آگاهسازی برای جامعه هدف، حضور کارشناسان در مناطق آلوده و برگزاری کلاس‌های آموزشی و پیشگیری و همچنین انتشار محتوای پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی در رسانه ها از جمله صدا و سیما و همچنین شبکه های اجتماعی را از برنامه‌های اجتماعی_ فرهنگی این پلیس عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتشار اخبار انهدام باندهای مواد مخدر و دستگیری توزیع کنندگان و انعکاس اخبار از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در راستای اطلاع رسانی به مردم و روشنگری از دیگر برنامه‌های پلیس البرز است.

سردار هداوند اظهار امیدواری کرد که با اطلاع رسانی جامع به شهروندان و بیان آسیب‌های موجود در حوزه مواد مخدر از یکسو و مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر بتوان جامعه‌ای سالم و عاری از معتادان را رقم زد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه