جروزالم پست: دشمنان اسرائیل از شکاف‌های عمیق ما خوشحالند

روزنامه «جروزالم پست» به نقل از منابع خود در ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که بحران کنونی اصلاحات قضایی، بر آمادگی نظامیان اشغالگر تأثیر گذاشته و موجب خوشحالی دشمنان تل‌آویو شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در ادامه هشدارهای داخلی در فلسطین اشغالی به کابینه رژیم صهیونیستی درباره آثار تداوم بحران، روزنامه «جروزالم پست» گزارشی از خوشحالی دشمنان تل‌آویو و تاثیر بحران بر ارتش رژیم اشغالگر منتشر کرد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، جروزالم پست به نقل از سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: «سرتیپ ران کوخاو، سخنگوی سابق ارتش اسرائیل که روز چهارشنبه جایگاه خود را ترک کرد، می‌گوید دشمنان اسرائیل در خاورمیانه با خوشحالی دست خود را به هم می‌فشارند».

سخنگوی سابق ارتش رژیم اشغالگر در ادامه می‌گوید: «این وضعیت به دلیل شکاف شدید ناشی از اصلاحات قضایی پیشنهاد شده توسط بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر ما پیش آمده است‌».

کوخاو با اشاره به اینکه سرویس‌های اطلاعاتی درباره تنش‌های داخلی در سرزمین‌های اشغالی با نگرانی صحبت کرده‌اند، خاطرنشان کرد که این وضعیت باعث شده تا دستگاه امنیتی تل‌آویو «یک دوره بسیار پیچیده از آمادگی و هوشیاری بالا» را تجربه کند.

در ادامه گزارش آمده است: دستگاه‌های اطلاعاتی تل‌آویو اذعان می‌کنند که «دشمنان اسرائیل ضعف امنیتی در انسجام ما را تشخیص داده‌اند؛ و حالا حداقل کسانی که می‌گویند این اختلافات بر ارتش اسرائیل تأثیری نداشته،  نادرست فکر می‌کنند».

اورشلیم پست در ادامه گزارش خود و به نقل از سخنگوی سابق ارتش رژیم اشغالگر نوشت: «کوخاو به رئیس ستاد ارتش اسرائیل گفته که [این بحران‌ها] بر آمادگی ارتش تأثیر می‌گذارد».

این در حالی است که بعد از خبر برکناری «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم اشغالگر توسط نتانیاهو برخی از ژنرال‌های ارشد صهیونیست خشم خود را از این اقدام ابراز و آن را محکوم کردند. 

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی یک نظرسنجی را بین تعدادی از افسران و ژنرال‌های ارشد انجام داده بود که نتایج آن ترس و نگرانی اشغالگران را تأیید می‌کند؛ این شبکه در گزارش خود نوشته بود: «اسرائیلی‌ها باید شب‌ را مضطرب بخوابند، زیرا اتفاقات خطرناک و ترسناک در انتظار آن‌هاست».

طی روزهای گذشته رسانه‌های دیگر صهیونیست نیز بحران ایجادشده بین مقامات آمریکا و کابینه «بنیامین نتانیاهو» را «کارت زرد واشنگتن» توصیف و تصریح کرده بودند که تل‌آویو بدون حمایت‌های کاخ‌سفید، ضعیف‌تر از همیشه خواهد بود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه