مرکز جراحی محدود بسیج «سرپل‌ذهاب» افتتاح شد

ساختمان مرکز جراحی محدود، وابسته به مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه با حضور مسؤولان در شهرستان سرپل‌ذهاب افتتاح شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرمانشاه، در مراسمی که با حضور مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مسؤول خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه، نماینده مجلس و جمعی از مسؤولین شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد، ساختمان مرکز جراحی محدود، وابسته به  مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه افتتاح و هماهنگی لازم جهت تجهیز و بهره‌برداری این مرکز جراحی انجام شد.

عیسی مالمیر، مدیر عامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور و عده داد در اسرع وقت تمام تجهیزات و امکانات لازم جهت بخش‌های جراحی این مرکز که مبلغ بسیار قابل توجهی است را اختصاص دهد.

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز، قول داد که در جهت صدور مجوزات قانونی این مرکز نهایت همکاری را بعمل آورد.

سعید کیانی، مسؤول مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه در ادامه ضمن قدردانی از همه کسانی که ایجاد این مرکز همکاری و همراهی‌های لازم را داشته‌اند، خدمت به مردم مناطق مرزی و محروم را یکی از اولویت‌های موسسه خدمات درمان بسیجیان اعلام کرد و گفت: این مرکز می‌تواند کمک بسیار زیادی در جهت تسهیل درمان مردم در مناطق محروم و مرزی و ایجاد عدالت در زمینه دسترسی به امکانات پزشکی و درمانی داشته باشد. 

 وی افزود: این مرکز در رفع محرومیت مردم  شهرستان‌های شهیدپرور سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب  به امکانات درمانی، نقش بسیار مهمی  دارد  که در آینده نزدیک آماده ارائه خدمات درمانی جراحی به هم استانی‌های عزیز خواهد بود.

مسؤول مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان  استان کرمانشاه، اظهار کرد:  قراردادها و توافقات لازم جهت تجهیز این مرکز که جهت خدمت‌رسانی به مردم شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین راه‌اندازی می‌شود انجام شده و شامل بخش‌های چشم، ارتوپدی، زنان، فک و صورت، ارولوژی و جارحی سرپایی خواهد بود.

کیانی در پایان، گفت: با راه‌اندازی این مرکز بسیاری از خدماتی که مردم این شهرستان‌‌ها در گذشته برای بهره از آن‌ها باید به مرکز استان مراجعه می‌کردند را می‌توانند به بهترین شکل در سرپل‌ذهاب دریافت کنند.

پایان پیام/پ

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه