امام جمعه اقلید: در مساله حجاب با اقناع و تبیین جوانان باید به جنگ شناختی با دشمن رفت

امام جمعه اقلید با بیان اینکه حجاب از پایه‌های تمدنی ملت ایران و یکی از زیرساخت‌های بنای حیاتی خانواده است تاکید کرد: تردیدی نیست که «اقناع» نسل جوان مؤثرترین راهبرد در بهبود وضعیت حجاب خواهد بود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اقلید حجت الاسلام مجید گشول دره‌سیبی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان اقلید، اظهار داشت: بدون شک امروز مهم‌ترین اولویت کشور، تلاش شبانه‌روزی مسئولان در جهت رشد اقتصادی، مهار تورم، بالابردن سطح رفاه جامعه و رفع کاستی‌های معیشتی خانوارها است.

وی تاکید کرد: یک اقتصاد پویا، با تقویت تولید ملّی و حمایت از تولیدکنندگان محقق خواهد شد.

امام جمعه اقلید با تشریح راهکارهای رشد وتقویت تولیدملی، بیان داشت: مردمی‌سازی اقتصاد، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، مبارزه اساسی با فساد و نگاه و حرکت انقلابی در مسیر ثبات اقتصادی باعث تقویت و رشد تولید ملی می‌شود.

اساس جنگ شناختی و ترکیبی دشمن علیه ملت ایران مساله حجاب است

حجت الاسلام گشول در بخش دیگری از  سخنان خود  به مسئله حجاب  نیز گریزی زد و افزود: در سال‌های گذشته یکی از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت مظلوم و مقتدر ایران مساله حجاب  بوده و طرح‌های شکست خورده‌ای نظیر چهارشنبه‌های سفید، دختران خیابان انقلاب، نه به حجاب اجباری، آزادی‌های یواشکی و... هرگز نتوانست در اراده بانوان و دختران ایرانی در اعتلای شخصیت معنوی و حفظ هویت زن مسلمان خللی پدید آورد.

خطیب جمعه اقلید تصریح کرد: پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده توسط سرویس‌های امنیتی با پیشرانی افرادی معلوم‌الحال و فاسدالعقیده از خارج از کشور در آخرین پرده با شعار عوام فریبانه «زن، زندگی، آزادی» تلاش کرد تا اهداف شوم خود را در هاله مقدس زنانه مخفی نماید، اما پایداری و بصیرت و زمان‌شناسی ملت بزرگ ایران و خصوصا دختران و زنان قهرمان آن، به همگان اثبات نمود که دشمن همچون گذشته درگیر محاسبات غلط ناشی از عدم اشراف بر عمق دلدادگی همه آحاد مردم و خصوصا دختران این سرزمین به احکام الهی و اولیاء دین است.

گشول تاکید کرد: تردیدی نیست که «اقناع» نسل جوان مؤثرترین راهبرد در بهبود وضعیت حجاب خواهد بود.

 وی با ذکر این نکته که حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور یک موضوع ضروری و بدیهی است، خاطرنشان ساخت:  با توجه به پای‌بندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر، با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به‌معروف و ناهیان ازمنکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذی‌ربط، نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.

امام جمعه اقلید، خواستار صیانت از ارزش‌های دینی به‌ویژه واجب شرعی عفاف و حجاب از دولت شد و بیان کرد: مواجهه فعال و هوشمندانه با تلاش سازماندهی شده دشمن در هجمه به نهاد نورانی خانواده و سلامت و امنیت اجتماعی مردم لازم و ضروری است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه