پیامی از حزب‌الله به خانه عنکبوت +فیلم

جنبش حزب‌الله لبنان در پیامی به زبان عبری خطاب به صهیونیست‌ها گفت شما ضعیف‌تر از تار عنکبوت هستید و نابود خواهید شد.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، از روز گذشته (پنجشنبه، ۳۰مارس) تاکنون فیلمی در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود که محتوای آن پیام جنبش حزب‌الله لبنان به رژیم موقت صهیونیستی است.

رسانه‌های عبری‌زبان از جمله شبکه صهیونیست «آی‌۲۴»، ضمن انتشار این ویدئو گزارش دادند: حزب‌الله پیامی به زبان عبری برای ما فرستاده و گفته که وجود ما چندروزه است.

در این ویدئو آمده است: وجود موقت شما ضعیف‌تر از تار عنکبوت است. شما حذف خواهید شد و فلسطین با افتخار برای مردم عربش باقی خواهد ماند. مقاومت در سراسر نبرد‌ها در کمین شماست؛ جایی است که شما آن را نمی‌دانید.

 

 

چندروز پیش هم شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان در حساب توئیتری خود نوشت: «بذر پایان رژیم اشغالگر در داخل این رژیم کاشته شده است و هر قدر هم طولانی شود با وجود ملت صبور، مجاهد و فداکار فلسطین، ناگزیر این رژیم نابود می‌شود».

او همچنین به این آیه شریفه قرآن کریم اشاره کرده بود که «یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُم بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ» و افزود: «رژیم موقت اسرائیل به یاری و خواست خداوند رو به زوال و نابودی است».

«سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان نیز در آخرین سخنرانی خود درباره وضعیت بحرانی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: اسرائیل امروز بحران‌زده است و این بحران در تاریخ این رژیم موقت، سابقه ندارد. این رژیم با ضعف، بحران، ناامیدی و عدم اطمینان به آینده مواجه است. رهبران سیاسی آنان نیز دچار شکاف شده‌اند. زمانی که در سران دشمن، حماقت تا به این حد وجود دارد، می‌فهمیم که به پایان نزدیک شده است. آنان چیزهایی را علنی می‌کنند که سایر صهیونیست‌ها مخفی می‌کنند. دشمن از جنگ با لبنان واهمه دارد و تهدیدهایی که می‌کند می‌تواند عامل نابودی آن شود.

پایان پیام/.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه