41 ماموریت امداد نوروزی در ایلام انجام شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام با اشاره به این که از تاریخ ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون تعداد ۴۱ مورد مأموریت در سطح استان انجام شده گفت: در این بازه زمانی به تعداد ۱۳۰ نفر امدادرسانی شده است.

سجاد حیدریان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در ایلام گفت: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال استان از تاریخ ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون تعداد ۴۱ مورد مأموریت در سطح استان انجام داده‌اند.

وی افزود: در این مدت ۹ مورد عملیات کوهستانی، ۱۳ مورد جاده ای، ۷ مورد سیل و آبگرفتگی، ۶ مورد خدمات مناسبتی همچنین ۵ مورد خدمات حضوری و یک مورد زلزله انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: در این بازه زمانی به تعداد ۱۳۰ نفر امدادرسانی شده و ۲۰ نفر به مراکز درمانی همچنین ۹ نفر نجات و به مناطق امن انتقال داده شده است.

وی یادآور شد: در سوانح ترافیکی ۳ مصدوم رها سازی و ۳ نفر در صحنه تصادف فوت شده همچنین ۵۹ نفر اسکان اضطراری داده شده است.

حیدریان تصریح کرد: در این ایام ۱۸ پایگاه ثابت و ۴ پایگاه موقت با ۴۷ دستگاه خودروی عملیاتی و ۵۴ تیم عملیاتی همچنین ۱۹۰ نفر نیرو جهت خدمات رسانی شبانه‌روزی به مردم مشغول فعالیت هستند.

وی بیان داشت: بیشترین عملیات در شهرستان سیروان با ۹ حادثه همچنین شهرستانهای دره شهر، دهلران و مهران هر کدام ۷ حادثه وجود داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در پایان خاطرنشان کرد: مسافران در هنگام رانندگی نکات ایمنی را رعایت کنند تا سفری بدون خطر داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ شماره ملی امداد و نجات تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه