1.8 میلیون بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری آذربایجان شرقی/صدرنشینی کلیسای سنت استپانوس

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: براساس آمارهای اخذ شده تا 11 فروردین شاهد یک میلیون و ۸۱۰ هزار و ۲۹۷ مورد بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی، گردشگری، تفریحی و طبیعی آذربایجان شرقی بوده‌ایم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از تبریز، احمد حمزه‌زاده امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس آمارهای اخذ شده تا به امروز شاهد یک میلیون و ۸۱۰ هزار و ۲۹۷ مورد بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی، گردشگری، تفریحی و طبیعی آذربایجان شرقی هستیم که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۳۵ درصدی همراه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: از میان بازدید‌های صورت گرفته، ۱۵۰ هزار و ۶۷۸ نفر از موزه‌های استان بازدید کردند که نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد افزایش یافته است.

حمزه‌زاده اظهار داشت: کلیسای سنت استپانوس با ۳۹ هزار و ۱۶۸ بازدید، موزه آذربایجان با ۱۶ هزار و ۹۶۰ و موزه قاجار با ۱۵ هزار و ۶۸۱ بازدید از پر بازدیدترین اماکن تاریخی و موزه‌های استان تا ۱۱ فروردین ماه بودند.

انجام یک هزار و ۹۳۲ بازدید نظارتی از واحد‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی

معاون گردشگری آذربایجان شرقی از انجام یک هزار و ۹۳۲ بازدید نظارتی از واحد‌های گردشگری در استان خبر داد.

علیرضا بایرام‌زاده گفت: به دنبال فعالیت مستمر تیم‌های نظارتی ستاد خدمات سفر استان بر کیفیت عملکرد و خدمات واحد‌های فعال گردشگری تا به امروز یک هزار و ۹۳۲ بازدید از واحد‌های فعال گردشگری استان انجام شده است.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی ادامه داد: به دنبال نظارت‌های انجام شده طی این ایام تذکرات لازم برای واحد‌هایی که ضوابط لازم را رعایت نکرده‌اند، داده شده است.

بایرام زاده تصریح کرد: به‌دنبال نظارت‌های انجام شده، ۲۶۲ مورد تذکر کتبی و ۱۵۵ اخطار صادر شده است که در صورت تکرار اقدامات لازم برای برخورد قانونی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه