محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت در قزوین اعلام شد

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در این استان در 13 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، سرهنگ حسین تقی خانی اظهار کرد: در راستای روان سازی ترافیک و پیشگیری از حوادث جاده ای ماموران پلیس با استقرار در محورهای مواصلاتی و مسیرهای منتهی به تفرجگاهای استان، محدودیت های مقطعی و دائمی در روز 13 فروردین را اجرائی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تردد کامیون و تریلی های کشنده از ساعت 06:00 الی 24:00 در مسیرهای منتهی به مناطق تفریحی و تفرجگاهای استان ممنوع می باشد، افزود: همچنین از تردد کلیه موتور سیکلت سواران فاقد پلاک و کلاه ایمنی جلو گیری خواهد شد.

جانشین پلیس راه استان ادامه داد: به منظور تسهیل در شد آمدی همشهریان از ساعت 17:00 الی 20:00 روز یکشنبه تردد در محور بهرام آباد و روستای زرشک از شمال به جنوب حد فاصل سه راهی بهرام آباد تا ابتدای روستای زرشک یکطرفه بوده و از تردد خودروها در مسیر بالعکس جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: تردد از محور تاکستان- آقچه کند در مسیر شمال به جنوب از ساعت 17:00 الی 20:00 یکطرفه بوده و تردد خودروها به محور آقچه کند از ورودی تاکستان ممنوع خواهد بود.

سرهنگ تقی خانی در پایان با اشاره به اینکه به منظور حفظ ایمنی و سلامت هموطنان، پلیس از تردد کلیه خودروهای باری که اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار خودرو کرده اند جلوگیری خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ماموران در روز 13 فروردین در آماده باش 100 درصدی در حال خدمت رسانی به هموطنان می باشند، لذا از همشهریان عزیز تقاضا می شود برای رقم زدن یک روز شاد و مملو از لحظات خوش در کنار خانواده، ضمن رعایت قانون نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه