«دم زندگی گرم» با صدای محمد معتمدی منتشر شد+متن و صوت

قطعه «دم زندگی گرم»، تیتراژ پایانی سریال «سوران» با شعری از «محمدمهدی سیار» و خوانندگی محمد معتمدی منتشر شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، قطعه «دم زندگی گرم»، تیتراژ پایانی سریال «سوران» با شعری از محمدمهدی سیار، آهنگسازی مسعود سخاوت‌دوست و خوانندگی محمد معتمدی با مجوز دفتر موسیقی حوزه هنری منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

دیگر عوامل سازنده این قطعه که محصول سازمان سینمایی سوره و دفتر موسیقی حوزه هنری است، عبارتند از؛ میکس و مستر: میلاد فرهودی، تایپوگرافی: حمید قدسی، طراحی گرافیک: حسام حاجی‌پور و عکس: معین هاشمی‌نسب و علی فرآورده.

متن شعر «دم زندگی گرم» به شرح زیر است:

«چه آوارگی‌ها/ که شد بر من آوار/ خداحافظی‌ها/ به امید دیدار/ خوشا نامت ای عشق!

دمی غم نبینی/ که بر دل نشاندی/ غم دلنشینی!

به خاطر بیاور/ که جز خاطراتت/ ندارم پناهی/ سوالم تو بودی/ جوابم تو بودی/ سر هر دو راهی/ زمانه تنم را/ به هر زخمی آراست/ نگاه تو اما/ مرا زنده می‌خواست/ نترسیدم از عشق/ از این شور و این شرم/ نترسیدم از مرگ/ دم زندگی گرم/ به هر ماجرایی

دلم گفت: آری/ پشیمانی‌ام نیست/ از این بی‌قراری/ بخواهی نخواهی/ تو را دوست دارم

بگویی نگویی/ مرا دوست داری/ زمانه تنم را/ به هر زخمی آراست/ نگاه تو اما/ مرا زنده می‌خواست/ نترسیدم از عشق/ از این شور و این شرم/ نترسیدم از مرگ/ دم زندگی گرم»

سریال «سوران» تازه‌ترین اثر مرکز سریال سوره، به نویسندگی عباس ریاحی، کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده چهارشنبه و پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

این سریال اقتباسی آزاد از کتاب «عصرهای کریسکان» به قلم کیانوش گلزار راغب است و مبارزات مردم کُرد در پیش و پس از انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه