شنیده‌شدن صدای انفجار در جولان اشغالی

شبکه «الجزیره» بامداد سه‌شنبه گزارش داد که از منطقه‌ای در استان درعا واقع در سوریه، به سمت جولان اشغالی موشک شلیک شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، منابع محلی بامداد سه‌شنبه از وقوع انفجار در جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

شبکه «الجزیره» نیز در این‌باره گزارش داد که از منطقه‌ای در استان درعا واقع در سوریه، به سمت جولان اشغالی موشک شلیک شده است.

همچنین گفته می‌شود که همزمان با فعال شدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، جولان اشغالی با انفجاری مهیب لرزیده است.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته و فعلا جزئیات بیشتری از خسارات یا تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.

پیش از این در راستای عملیات‌های مقاومت اسلامی عراق علیه مواضع ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، این گروه مقاومت هفدهم دی ماه جاری اعلام کرد که یک مقر اشغالگران را در جولان اشغالی  هدف قرار داده است.

از هفته‌های نخست نبرد طوفان‌الاقصی، مقاومت عراق برای حمایت از فلسطین وارد عمل شده و پایگاه‌های آمریکایی را در عراق و سوریه، با موشک و پهپاد هدف قرار داده است. شمار این حملات از ۱۰۰ عملیات فراتر رفته‌اند. 

مقاومت اسلامی عراق علاوه بر این به اهداف صهیونیستی در بندر اشغالی ایلات مشرف بر دریای سرخ و  تأسیسات گازی کاریش در منطقه مدیترانه نیز حمله کرده است. 

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه