مهلت شرکت در دومین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه تا پایان بهمن تمدید شد

محمدمهدی زرافشان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از تمدید مهلت شرکت در دومین جشنواره کتاب خوان و رسانه تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، محمدمهدی زرافشان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی از تمدید مهلت شرکت در دومین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه خبر داد.

زرافشان در این باره گفت: به دلیل بروزرسانی سامانه جشنواره و درخواست اهالی رسانه برای ارسال آثار، مهلت شرکت در دومین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲ تمدید شد. اهالی رسانه، کتابخوانان و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره به این نشانی ضمن کسب اطلاعات بیشتر با ارسال اثر در این دوره از جشنواره شرکت کنند.

دومین دوره جشنواره کتاب‌خوان و رسانه، با رویکردهای ۳ گانه تمرکز بر «کتابخانه عمومی» و «کتاب‌خوانی»، توجه به «رسانه‌های نوین» و قالب‌های متنوع و شرکت «کتاب‌خوانان» در جشنواره به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود. تمامی آثار منتش رشده در بازه زمانی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با موضوعات مرتبط در دومین دوره جشنواره پذیرفته می‌شود.

محسن برمهانی معاون سیمای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران؛ کمیل خجسته عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی؛ سیدمحمود رضوی مشاور فرهنگی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد سرشار مدیر فرهنگی و نویسنده، فاطمه عزیزآبادی فراهانی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و عضو حقیقی هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور و فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه‌ای از سوی مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و رئیس جشنواره، به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری دومین جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه» منصوب شده بودند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه