بیانیه هیأتی‌ها برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

سازمان هیأت و تشکل‌های دینی در آستانه ۲۲ بهمن جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای، هیأتی‌ها را به شرکت در راهپیمایی این روز فراخواند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سازمان هیأت و تشکل‌های دینی در آستانه ۲۲ بهمن جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای، هیأتی‌ها را به شرکت در راهپیمایی این روز فراخواند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن، روز نمایش شکوه و ایستادگی مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی است. در این روز عزیز، ملت ایران با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، طومار ۲۵۰۰ ساله رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچید و روح استقلال، غرور و خودباوری را زنده کرد.

۲۲ بهمن، نشانگر ایستادگی و مقاومت این دلاور مردمان ایران در طول چهل و پنج سال انقلاب است. حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نشان‌ دهنده شکست توطئه ‌های دشمنان، حمایت از مظلومان، خاصه مردم مسلمان فلسطین و به خصوص مردم بی‌گناه و مظلوم غزه، نماد بصیرت عمومی و حمایت از نظام بوده و این پیام را به دنیا می‌دهد که ملت ما از اهدافش که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، پا پس نخواهد کشید و تا پای جان در راه این آرمان‌ها ایستاده است.

هیأت‌های مذهبی سراسر کشور که مفتخرند نقشی بسزا در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی‌مان داشته‌اند بسان سال‌های گذشته در یوم الله ۲۲ بهمن که با ایام متبرک و مبارک ماه شعبان همزمان شده است، به میدان می‌آیند تا بار دیگر با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید میثاق کنند. هیأتی‌ها به میدان می‌آیند تا بار دیگر نشان دهند حامی همیشگی مظلومان جهانند و برای آزادی فلسطین عزیز و قدس شریف لحظه‌ای آرام نخواهند گرفت. 

اهل هیأت، مومنانه و غیرتمندانه در میدان حاضر خواهند شد تا معاندان و غافلان بدانند لحظه‌ای از اصول مستحکم اسلامی و انقلابی دست بر نخواهند داشت. هیأتی‌ها به میدان می آیند تا به عنوان پرچمداران جهادتبیین نشان دهند منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را درباره اینکه هیأت کانون جهاد تبیین است، عملی خواهند کرد.

یکایک اهالی هیأت به میدان می‌آیند تا همه بدانند آن‌ها تا ابد پیرو اوامر نایب بر حق امام زمان (عج) خواهند بود و با امام خامنه‌ای تجدید بیعت خواهند کرد. هیأتی‌ها در یوم الله ۲۲ بهمن حضوری پرشکوه خواهند داشت تا دوشادوش آحاد ملت نشان دهند هیأت، محملی برای همدلی و هم‌افزایی است. هیأت‌ها در میدان ۲۲ بهمن حاضر خواهند بود تا یاد امام و شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت را گرامی بدارند. تمام هیأتی‌ها به میدان می‌آیند تا در فاصله کمی که تا انتخابات مانده نشان دهند چه در راهپیمایی و چه در پای صندوق، به حق تعیین سرنوشت خویش اهمیت خواهند داد. 

 سازمان هیأت و تشکل‌های دینی در کنار تمام نهادها و ارکان مردمی و دینی کشور را فرامی‌خواند تا با شرکت در این جشن بزرگ ملی، نوید بخش آینده‌ای روشن برای ایرانی قوی و ایستادگی ملتی انقلابی باشند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه