کتاب «شبح دوست‌داشتنی» روایتی از 5 خلبان دفاع مقدس منتشر شد

مراسم رونمایی از کتاب «شبح دوست‌داشتنی، ۵ گفت‌وگو با خلبانان فانتوم» نوشته صادق وفایی روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن در انتشارات ایران رونمایی می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، کتاب «شبح دوست‌داشتنی، ۵ گفتگو با خلبانان فانتوم»‌ نوشته صادق وفایی روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن در موسسه مطبوعاتی و انتشارات ایران رونمایی می‌شود. این‌کتاب همان‌طور که از نامش پیداست، دربرگیرنده ۵ گفتگو و مصاحبه با خلبانان هواپیمای شکاری فانتوم F4 در سال‌های دفاع مقدس است.

۴ گفتگو اول کتاب با امیر جانباز محمد عتیقه‌چی، امیر آزاده جانباز محمدصدیق قادری، امیر آزاده جانباز محمدرضا صلواتی، امیر جعفر عمادی انجام شده‌اند و پنجمین گفتگو آن در واقع میزگردی است که برای چهلمین روز درگذشت امیر جانباز خلبان محمود ضرابی در خبرگزاری مهر برگزار شد و ناصر رضوانی، منوچهر طوسی، اکبر زمانی به‌عنوان خلبان و همرزم ضرابی و فرزند وی در آن حضور پیدا کرده و روایت‌گری کردند.

«شبح‌دوست‌داشتنی» به‌ واسطه گفتگو با خلبانان هواپیمای F4 که لقب «فانتوم» (شبح) را یدک می‌کشد،‌ به این‌اسم نام‌گذاری شده و بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با همکاری انتشارات ایران و خبرگزاری مهر وارد بازار نشر شد.

مراسم رونمایی این‌کتاب با حضور خلبانان و ایثارگران جنگ همراه است و امیر آزاده جانباز محمدصدیق قادری، امیر جانباز محمد غلامحسینی از خلبانان هواپیمای F4 و امیر ولی اویسی و امیر جانباز عباس رمضانی از خلبانان F5 و محمد قبادی نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس در آن سخنرانی می‌کنند.

این‌برنامه روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۱۵ در دفتر انتشارات و موسسه مطبوعاتی ایران واقع در بزرگراه سردار سلیمانی، جنب مصلی امام خمینی(ره)، خیابان خرمشهر (آپادانای سابق)، پلاک ۲۰۸ برگزار می‌شود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه