افزایش ۵۸ درصدی جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۰ ماهه سالجاری ۵ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۷۵ تن کالا به نقاط مختلف کشور جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۸ درصدی را داشته است.

 تیمور باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در زاهدان اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سالجاری ۵ میلیون و ۵۶۳هزار و۵۷۵ تن کالا در قالب ۳۵۶ هزار و ۲۵۰ سفرباری از این استان به نقاط مختلف کشور جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۸ درصدی را داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: مجموع ۵ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۷۵ تن کالا جابه جا شده در این مدت،۳ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۴۴ تن درون استانی و ۲ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۲۳۰ تن برون استانی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی این اداره کل است ادامه داد: عمده کالاهای جابجا شده طی این مدت شامل سیمان، فرآورده های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود:در حال حاضر ۳ پایانه عمومی حمل ونقل کالا، ۷۴ شرکت حمل و نقل کالا،بیش از ۹هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.

باقری خاطرنشان کرد:هم استانی ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.  

پایان پیام/313

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه