کشف پرونده 54 میلیاردی سوءاستفاده کارت سوخت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تعدادی افرادی سودجو با سوءاستفاده از کارت سوخت تعدادی دستگاه اتوبوس توقیف شده در پارکینگ پایانه ترمینال یکی از شهرستان‌های استان سوخت اتوبوس‌ها را به فروش می رساندند،

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در زاهدان اظهار کرد: تعدادی افرادی سودجو با سوءاستفاده از کارت سوخت تعدادی دستگاه اتوبوس توقیف شده در پارکینگ پایانه ترمینال یکی از شهرستان های استان سوخت اتوبوس ها را به فروش می رساندند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه تحقیقات خود به پایانه مذکور مراجعه که مشخص شد تعدادی اتوبوس فاقد پلاک یا پلاک مخدوش در پایانه پارک می باشد که با استفاده از شگرد های خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی نسبت به بررسی تردد جاده ای این اتوبوس ها مشخص گردید اتوبوس ها فاقد تردد جاده ای می باشد و سوخت آن ها در بازه زمانی که در پارکینگ پارک بوده اند به فروش رسیده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد؛ در مجموع مقدار 135 هزار لیتر گازوئیل به ارزش تقریبی 54 میلیارد ریال از این طریق به فروش می رسید که در ادامه متهمان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جلیلیان با اشاره به شناسایی 15 متهم و معرفی آنها به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور تاکید کرد

پایان پیام/3139

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه