رمز فتنه دشمن کاهش مشارکت در انتخابات است

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: انتخابات امسال حساس بوده و رمز فتنه دشمن هم کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از نهبندان، مهدی مرادی سرپرست فرمانداری این شهرستان امروز در نشست با اعضای ستاد انتخابات نهبندان ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: انتخابات امسال انتخاباتی عادی نیست چراکه مقام معظم رهبری از همان ابتدای امسال بر انتخابات تأکید کردند. 

به گفته وی رمز دشمن کاهش مشارکت مردم در این انتخابات است،  در این کاهش مشارکت تمام ۵۲ پایگاه نظامی آمریکا شروع می شوند و اقدامات تجزیه طلبانه آغاز می شود.

سرپرست فرمانداری نهبندان با تاکید بر تبیین انتخابات توسط مسئولان گفت: مدیران نباید ممتنع باشند بلکه باید جایگاه افراد مشخص شود.

مرادی با اشاره به تلاش‌های معجزه آسا در دولت سیزدهم گفت: مقایسه‌ی اقدامات دولت ها و اقدامات گذشته و حال را باید برای فرزندانمان تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را برای کاهش مشارکت مردم به کار گرفته است، افزود: وظیفه ما جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

سرپرست فرمانداری نهبندان خواستار ارتباط کریمانه با مردم نهبندان شد و افزود: مدیران باید راستگو بوده و عهد و قول الکی به مردم ندهند، همچنین باید مردم را در خصوص مسائل و مشکلات اقناع کرد. 

مرادی گفت: تمام ادارات شهرستان باید برای انتخابات  آماده باش باشند و دستگاه های خدمت رسان با اغماض بیشتر  و سخت گیری کمتری باید کارهای مردم را انجام دهند.

وی افزود: جهاد تببینِ مورد تاکید رهبری برای مدیران این دولت مهم است و باید وظیفه خود را در این خصوص به درستی انجام دهیم.

سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه نقاط چالش زای ادارات باید شناسایی و برای پاسخ آماده باشند، افزود: سطح بالای تعاملات،  ارتباط چهره به چهره با مردم،  اشراف کامل بر قانون انتخابات،  سرکشی از نقاط حساس و مورد سوال مردم، عدم طرفداری و یا بر علیه کاندیدای شخص خاص،  جلوگیری از مشاجره در صندوق رای از مواردی است که باید اعضای ستاد انتخابات بر آن توجه کنند.

مرادی در پایان خواستار معرفی ظرفیت های مختلف شهرستان در بحث کشاورزی، معدنی،  گردشگری و ....در سطح جهان شد.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه