آغاز جشنواره موسیقی فجر از فردا در کرمانشاه

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: موسیقی فجر کرمانشاه از ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه در مجموعه فرهنگی و هنری انتظار برگزار می‌شود.

جمال برفی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در کرمانشاه در خصوص برگزاری جشنواره موسیقی فجر، اظهار کرد: همزمان با سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر میزبان جشنواره موسیقی فجر کرمانشاه هستیم.

وی زمان برگزاری موسیقی فجر کرمانشاه را از ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه در مجموعه فرهنگی و هنری انتظار واقع در میدان آزادگان اعلام کرد و گفت: این جشنواره که در دو بازده زمانی ۱۴ الی ۱۸ و ۱۹ الی ۲۲ برگزار می‌شود و حضور برای علاقمندان رایگان است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این جشنواره میزبان گروه‌های موسیقی از شهرستان‌های استان کرمانشاه و همچنین استان لرستان، کردستان، ایلام و همدان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه اجرای موسیقی خیابانی و ارکستر سمفونیک خیابانی را در روزهای تعطیل آخر هفته تا ماه رمضان در معابر و اماکن عمومی شهر در دستور کار داریم.

پایان پیام/۸۱۰۱۰ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه