برگزاری مانور حضور در شهرستان‌های مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برگزاری مانور حضور در همه شهرستان‌های استان، گفت: در این زمینه همه شهرستان‌ها مکلف شدند همایش متمرکز شهرستانی داشته باشند که این همایش تحت عنوان رای اولی درحال برگزاری است.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره برنامه‌های آموزش و پرورش جهت حضور پرشور دانش‌آموزان و رای‌اولی‌ها در انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در مازندران، اظهار کرد: این مهم از سیاست‌های وزارت خانه بوده که به استان‌ها ابلاغ شده است تا در جهت حضور حداکثری دانش‌آموزان به‌ویژه دانش آموزان رای اولی بکار گرفته شود.

وی با بیان اینکه شیوه‌نامه حصور حداکثری رای اولی‌ها در انتخابات به تمامی مدارس استان ابلاغ شد تا دانش‌اموزان بدانند چه نقشی در پرشور شدن انتخابات می‌توانند داشته باشند، اضافه کرد: همچنین می‌توان از این ظرفیت برای تشویق و ترغیب خانواده‌ها جهت حضور آگاهانه در انتخابات بهره برد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه جلسات مختلف ازجمله اتاق گفت‌وگو به‌منظور ضرورت شرکت مردم در انتخابات برگزار شده است، تصریح کرد: اگر دانش‌آموزان ابهاماتی در این زمینه دارند، مدیران مدارس مکلف شدند جلساتی با حضور کارشناسان به‌منظور پاسخگویی به سوالات دانش‌آموزان داشته باشند که این مهم در اکثر مدارس استان درحال انجام است.

کمالی با اشاره به برگزاری مانور حضور در همه شهرستان‌های استان، گفت: در این زمینه همه شهرستان‌ها مکلف شدند همایش متمرکز شهرستانی داشته باشند که این همایش تحت عنوان رای اولی درحال برگزاری است.

وی با اعلام اینکه همچنین ۶ برنامه استانی در زمینه انتخابات در دستور کار داریم، تصریح کرد: سه برنامه برگزار شده و سه برنامه هم طی روزهای  از ۲۷، ۲۸ و ۲۰ بهمن ماه استان در سه شهرستان مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مدرسه پایگاه و محل شروع هر تحول و کار فرهنگی و اجتماعی است، یادآور شد:  به مدیران تاکید کردیم در تمام مراسم فرصتی جهت تبیین و تشریح شرکت دانش‌آموزان در انتخابات داشته باشند تا بتوانند در ساعات ۶گانه نقش خود را به درستی ایفا کنند.

کمالی گفت: امیدواریم امسال شاهد حضور حداکثری رای اولی‌ها در استان مازندران باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه