پیام استاندار خراسان‌جنوبی به مناسبت روز پاسدار

استاندار خراسان‌جنوبی به مناسبت سالروز تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار پیامی صادر کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار پیامی صادر کرد.

پیام استاندار به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم

«هر کس که امروز به نحوی از ارزش‌های اسلامی پاسداری می‌کند و آن را نگه می‌دارد، خوب است به یاد داشته باشد که اگر روزی جوانان پاسدار ما نبودند و این مولود و نهال تازه را از تهاجم دشمنان حراست نمی‌کردند، چیزی باقی نمی‌ماند تا عالمش درباره‌ مسائل علمی آن، مهندسش درباره‌ مسائل مهندسی آن، پزشکش درباره‌ مسائل دیگر آن و بقیه‌ خدمتگزارانش هرکدام در حیطه‌ کار خود، به آن خدمت کنند». رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) 

سوم شعبان المعظم،  سالروز میلاد مسعود بزرگ پاسدار دیانت و حریت، سرور و سالار آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) است، فرخنده روزی که به تشخیص نیکوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان «روز پاسدار»  ماندگار شد.

نامگذاری مدبرانه این مناسبت به نام روز پاسدار، فرصت مغتنمی است برای یادآوری رشادت‌ها و پایمردی های پاسداران جان برکف، بزرگمردانی که در دوران سراسر افتخار انقلاب اسلامی، همواره با اقتدای به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سید الشهدا(علیه السلام )، در راه حراست از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرده اند. 

مرور تقویم انقلاب، خود گواه محکمی بر این ادعاست، حضور پاسداران دوشادوش دیگر نیروهای مسلح در جبهه های دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران ، همراهی با امدادرسانان در حوادث غیرمترقبه، همفکری با فرهیختگان در فناوری های نوین، همکاری با مهندسین و مشاورین در اجرای پروژه های عمرانی، همسنگری با مدافعان حرم و ...  و این همه تنها بخشی از جانفشانی های پاسداران خدوم نظام جمهوری اسلامی است.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه، روز پاسدار را به همه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که آیه" وَ أَعِدّوُا لَهُمْ ما اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ " را در سینه مالامال از عشق خود حک کرده اند، تهنیت گفته، سعادت و عزت روزافزون همه قوای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت فرماندهی مقام معظم رهبری(حفظه الله ) از ایزد منان مسألت دارم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه