عرض اندام خراسان‌جنوبی در نمایشگاه بین المللی گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌جنوبی گفت: این استان با همه داشته‌هایش در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته به میدان آمد تا زمینه را برای پا خوردن فرش سرمایه گذاری دراین حوزه فراهم کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بیرجند، هادی شاهوردی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد از این شهرستان در خصوص حضور پاویون استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته اظهارداشت: ۱۶ غرفه برای ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ۲ بخش خصوصی مجموعه گردشگری نیز در این رویداد حضور دارند و برای فعالان حوزه مجازی و رسانه فضا در نظر گرفته شده است.

 وی ادامه داد: در حاشیه حضور غرفه‌های در نظر گرفته شده، ۱۱ اجرای زنده از رشته‌های مزیت‌دار شهرستان‌ها پایه‌ریزی شده تا به معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌ها کمک کند و سطح فروش افزایش یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با بیان اینکه شیوه برگزاری این دوره از نمایشگاه را به سمت محتوای دیجیتال و نمایش گرافیکی سوق داده‌ایم افزود: هدف اصلی از حضور در این رویداد بین‌المللی، معرفی ظرفیت‌های شاخص خراسان جنوبی و جذب گردشگران داخلی و خارجی است.

شاهوردی اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه، شاهد حضور ۱۱ کشور هستیم و امکان سفر ۵۰ درصد جمعیت جهان به ایران وجود دارد و لازم است از این فرصت به خوبی استفاده کنیم؛ چراکه خراسان جنوبی ۹ اثر ثبت جهانی و هزار و ۳۴  اثر ثبت ملی دارد که باید معرفی شود.

این مقام مسوول اضافه کرد: نمایشگاه‌ها بستر ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری است، به همین سبب سعی کرده‌ایم در کنار معرفی جاذه‌های گردشگری شهرستان‌ها، رشته‌های مزیت‌دار صنایع‌دستی و محصولات استراتژیک را به نمایش بگذاریم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه