امنیت ملت ایران با مجاهدت‌های پاسداران و نیروهای نظامی و امنیتی رقم خورده است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و محمد کرمی استاندار با صدور پیامی اعلام کردند: امروز امنیت و آرامش ملت عزیز ایران با مجاهدت‌های پاسداران و نیروهای جان بر کف نظامی و امنیتی و تلاش‌های شبانه روزی این دلاورمردان رقم خورده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و محمد کرمی استاندار با صدور پیامی مشترک، فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و سایر اعیاد شعبانیه را تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است: سوم و چهارم ماه مبارک شعبان المعظم، میلاد امام حسین(ع)، سید و سرور جوانان اهل بهشت و حضرت عباس(ع) برادر و یار گرانقدر ایشان است که به زیبایی "روز پاسدار" و "روز جانباز" نامگذاری شده است.

 پاسداران غیور به تأسی از امام حسین(ع)، بزرگ‌پاسدار اسلام که خون دلش را در راه خداوند بذل کرد تا بندگان خدا را از جهالت، نادانی و سرگردانی و گمراهی نجات دهد، در این مسیر دشوار قدم نهاده‌اند.

دلیرمردانی که در سال‌های متمادی پس از انقلاب اسلامی در بزنگاه‌های حساس، در مقابل توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان جانانه ایستادند و اجازه ندادند آسیبی به انقلاب اسلامی به عنوان جلوه‌گاه حق و حقیقت در عالم وارد شود و به درستی که تشکیل گروه‌های مقاومت اسلامی برگرفته از همین مشی و منش است.

امروز امنیت و آرامش ملت عزیز ایران با مجاهدت‌های پاسداران و نیروهای جان بر کف نظامی و امنیتی و تلاش‌های شبانه روزی این دلاورمردان رقم خورده است.

اینجانبان ضمن تبریک سالروز میلاد مبارک امام حسین(ع) و روز پاسدار به سبز پوشان عرصه جهاد، مقاومت و خدمت به ویژه نیروهای خدوم و مخلص در استان سیستان و بلوچستان و ولادت با سعادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز به یادگاران دفاع از نظام و انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای مظلوم سپاه پاسداران به خصوص شهدای اخیر جبهه مقاومت و نیز شهدای دفاع از امنیت در استان و همه جانبازان فداکار و صبور را گرامی می‌داریم و دوام توفیقات این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

پایان پیام/3139

 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه