پیام فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام به مناسبت روز پاسدار

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار این روز را به تمامی سبز پوشان و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از مشهد، 
سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در این پیام، ولایتمداری و اخلاص را مولفه های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی عنوان کرده و تاکید کرده است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در مسیر عزت و افتخار طی مسیر نموده و در دفاع از ایران اسلامی و خدمت به مردم پیشرو و پیشقدم بوده است.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در این پیام با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت مبارک امام حسین(ع) با بیان اینکه ماه مبارک شعبان و اعیاد مبارک آن بهترین فرصت برای اُنس با معارف اهل بیت(علیهم السلام) است آورده؛ عزت و افتخار در فرهنگ پاسداری برگرفته از مبانی عاشورایی و زینبی است و آنچه این نهاد را از سایر نیروهای نظامی متمایز می کند توجه بنیادی به معنویت و اتکاء به مفاهیم الهی است.

وی در بخش دیگر این پیام با بیان اینکه پاسدار انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) است، خاطرنشان کرده است ولایتمداری و اخلاص مولفه های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و موفقیت های درخشان این نهاد در انجام ماموریت ها بر پایه توجه و اهمیت دادن به این مولفه های مهم و معنوی بدست آمده است.

وی همچنین در این پیام تصریح کرده است سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص انقلابی گری و پاسداری از انقلاب اسلامی است و مکتب شهید سلیمانی الگو و راهنمای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت است و امروز نسل جوانِ مومن در سپاه برای انجام رسالت پاسداری، سیره و سبکِ زندگی این شهید والامقام را الگو و راهنمای خود قرار داده است.

سردار غیاثی در ادامه این پیام با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی صرفا نظامی نیست، آورده است: پاسداران مومن و جهادگر در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و بخصوص محرومیت زدایی و ارائه خدمات به اقشار محروم نقش آفرینی می کنند و این نشان افتخاری برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه