جشنواره فرهنگی ورزشی طلایه داران شکوه ایران زمین ویژه بانوان نهبندان

جشنواره فرهنگی ورزشی طلایه داران شکوه ایران زمین ویژه بانوان نهبندان به مناسبت اعیاد شعبانیه و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از نهبندان، جشنواره فرهنگی ورزشی طلایه داران شکوه ایران زمین ویژه بانوان این شهرستان شامگاه گذشته به مناسبت اعیاد شعبانیه و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی در نهبندان برگزار شد.

مهدی مرادی، سرپرست فرمانداری نهبندان در این مراسم اظهارداشت: در دولت مردمی کار و تلاش سیزدهن اقدامات ارزشمندی را در نهبندان انجام داده ایم.

مرادی با اشاره به افتتاح ۱۲۲ پروژه با اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر نهبندان،  افزود: زنان ایرانی پس از انقلاب اسلامی مایه عزت و پیشرفت اجتماعی و انسانی و کرامت بودند و جایگاه آنها به جایی رسیده که  در مدیریت های کلان هم منصوب می شوند.

وی گفت: هویت بخشی به زنان سبب شده تا بانوان ما در عرصه های علمی،  ورزشی،  اجتماعی و اقتصادی بدرخشند.

به گفته فرماندار نهبندان  تحصیل بانوان ۴۶ درصد افزایش یافته است و ۶۰ درصد دانشجویان ما بانوان و چهار هزار بانوی کارآفرین داریم،  افزایش ۹۸ درصدی در مدیریت های کلان، افزایش ۲۱ درصدی در نامزدی انتخابات، افزایش ۷۳ درصدی اساتید بانوان، افزایش ۴۹ درصدی متخصصین زن همه از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مرادی با اشاره به وجود بیش از یک میلیون و ۵۰۰ بانوی ورزشکار در کشور، افزود: نظام جمهوری اسلامی به جایگاه زن ارزش و هویت داده است.

 سرپرست فرمانداری نهبندان در پایان خواستار حضور حداکثری بانوان در انتخابات پیش رو شد و گفت ؛حضور بانوان در جریان انتخابات همیشه منشأ اثر بوده و خواهد بود.

امروز رسالت بانوان ایجاد روحیه تلاش، کار و کوشش است

 فهیمه زنگویی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی هم در این مراسم اظهار داشت: با وجود همه محرومیت ها، بانوان نهبندان پای کار انقلاب و نظام بودند.

وی گفت: اگر دختران ما امروز توانسته اند ورزش کنند و مقام بیاورند و یا تحصیلات خوبی داشته باشند به خاطر انقلاب و نظام است. 

به گفته وی‌ امروز رسالت بانوان ایجاد روحیه تلاش، کار و کوشش است.

وی بر حضور حداکثری بانوان در انتخابات تاکید کرد و گفت: امیدواریم بانوان با روحیه جهادی و با عزم راسخ ۱۱ اسفندماه به خاطر ایمان و آینده ایران پای صندوق های رای حاضر شوند.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه