آیت‌الله پیشنمازی: نتیجه حضور مردم در انتخابات؛ کم‌رنگ‌شدن مشکلات داخلی و خارجی است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان حضور پرشور مردم در انتخابات را باعث عقب‌راندن دشمنان و تأمین منافع مردم دانست و گفت: با مشارکت حداکثری مردم مشکلات کمتر می‌شود و مدیران بهتر می‌توانند خدمت کنند و نتیجه حضور مردم در انتخابات، کم‌رنگ‌شدن مشکلات داخلی و خارجی است است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سوادکوه، آیت‌الله سیدصادق پیشنمازی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران که به میزبانی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد برگزار شد به وظایف نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل مهمی را که در مجلس خبرگان رهبری می‌توان پیگیری کرد، انتقال و پیگیری مشکلات کلان استان و کشور به مقام معظم رهبری و مدیران کشور مثل رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه دو انتخابات مهم را پیش رو داریم و اگر بخواهیم مشکلات ما کم شود، باید دشمن را به عقب برانیم و هر چه دشمن جسورتر باشد سنگ‌های مسیر زندگی ما بیشتر می‌شود، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث عقب‌راندن دشمنان و تأمین منافع مردم را فراهم می‌کند و مشکلات را کمتر می‌کند و مدیران بهتر می‌توانند خدمت کنند.

نشست خبری آیت‌الله پیشنمازی در فارس سوادکوه

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به پیام مقام معظم رهبری به اجلاسیه پنجم خبرگان  رهبری و موضوع حراست و نظارت بر ارکان نظام و کمک برای اعتلای نظام اشاره کرد و افزود: جایگاه اجرایی مجلس خبرگان، انتخاب رهبری است و پیگیری مجلس خبرگان برای مطالبه‌گری و ارائه ایده‌های کلان و حل گِره‌های کلان از طریق استفاده از ایده‌های دافکار عمومی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که «به قله نزدیک شدیم و جای تعطیلی نیست» و اقتدار ایران به جایی رسید که دیگر جرات حمله را برداشتند و در گذشته گزینه روی میز بارها توسط دشمن مطرح می‌شد و الان به شوخی تشبیه شده است.

پیشنمازی با بیان اینکه پیگیری و رصد مشکلات استان جزو دستور کارم است، خاطرنشان کرد: ایده‌های نو و انتقال مسائل کلان استان را انجام دادیم و ۱۶ ایده کلان کشوری و استانی را به رئیس جمهور ارائه دادم و به مردم و رسانه‌ها توصیه می‌کنم وظایف و عملکرد مجلس خبرگان را از سایت مجلس خبرگان مشاهده کنند و در کنار بیان مشکلات باید راهکار و ایده ارائه داد.

تشریح وظایف مجلس خبرگان رهبری توسط آیت‌الله پیشنمازی

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری موضوع صادرات محصولات کشاورزی را از مسائل مهم پیش روی کشاورزان برشمرد و اظهار کرد: اگر باغدار بداند که محصول او به فروش می‌رود، انگیزه پیدا می‌کند و صادرات نیز برای کشور ارزآوری دارد.

وی با بیان اینکه صادرات فرایند بلندمدتی دارد و نیاز به ثبات و گردش مالی بالا دارد، خاطر نشان کرد: زیرساخت‌ها صادراتی باید توسط مدیران و با مطالبه‌گری رسانه‌ها محقق شود.

در ویدئو زیر نیز آیت‌الله پیشنمازی به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد؛

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/۸۶۰۱۵/م

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه