حضور ۵۰ نوعروس و داماد در جشنواره زوج های جوان نیروهای هوایی ارتش

افتتاحیه جشنواره زوج های جوان نیروی هوایی ارتش با حضور فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد و ۵۰ نوعروس و داماد از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از مشهد، امیر سرتیپ دوم خلبان بهرام نژاد، امروز در آیین افتتاحیه ششمین جشنواره زوج‌های جوان نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: با تدابیر سازمان عقیدتی سیاسی و با حمایت فرمانده نیروی هوایی ارتش، این دوره به مدت چهار روز و با حضور 50 زوج جوان از یگان‌های نیروی هوایی ارتش به میزبانی پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد برگزار می‌شود.

 فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد در آیین افتتاحیه ششمین جشنواره زوج‌های جوان نیروی هوایی ارتش و در جمع زوج‌های جوان گفت: در هر دوره 50 زوج حضور دارند که طی یک اقامت چهار روزه در مشهدمقدس از برنامه‌های متنوع فرهنگی و زیارتی بهره‌مند می‌شوند. 

وی افزود: شما خواهران عزیز و نوعروس ها با کسی ازدواج کرده‌اید که لباس نظامی گری پوشیده و تمام وجودش را فدای کشورش کرده و آماده است که همه هستی اش را برای پاسداری از این آب و خاک فدا کند. بالطبع کسی که چنین روحیه ای دارد زندگی با او هم افتخار است و هم مایه خوشبختی در آینده.

امیر بهرام نژاد به لزوم بهره برداری معنوی از حضور در شهر مقدس مشهد اشاره کرد و تصریح کرد: در این دوره‌ها آموزش های خیلی خوبی برای ارائه به شما تدارک دیده شده است و سعی کنید از این کلاس ها و مطالب ارائه شده در آنها به بهترین شکل استفاده کنید و در زندگی آینده آنها را به کار ببرید.

وی تاثیر فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای بر زندگی امروزی را غیرقابل انکار دانست و گفت: مهم این است که بتوانیم به قدر نیاز و به صورت کنترل شده از فضای مجازی استفاده کنیم، چون عدم استفاده صحیح از این فضا ناخواسته بر ضمیر ناخودآگاه انسان تاثیر سوء می گذارد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد در پایان خطاب به زوجهای جوان گفت: خدمت در شهرها و پایگاه های هوایی مختلف در گوشه کنار کشورمان یک فرصت بسیار مغتنم برای شما و همسرانتان است که بتوانید دلبستگی بیشتری به هم پیدا کنید و با فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف کشورمان آشنا شوید.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه