چمران:مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن آبرو برای نظام به ارمغان آوردند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برای کشورمان و انقلاب اسلامی آبروی مجددی را به ارمغان آوردند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، مهدی چمران در دویست و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای حمله تروریستی کرمان و با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران در گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قابل تقدیر است. مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همبستگی، اتحاد، انسجام و آمادگی خود برای حمایت از انقلاب و استمرار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دادند و در این حماسه حضور از روستاها، شهرها تا کلانشهرها بخصوص تهران بزرگ قدرت خودشان را به دنیا نشان دادند و برای کشورمان و انقلاب اسلامی آبروی مجددی را به ارمغان آوردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حملات بی امان جلادان بشریت در روز گذشته، با محکوم کردن این اقدامات وحشیانه و قتل عام ملت بزرگ فلسطین، تصریح کرد: همچنان می بینیم که با وجود محکوم شدن اسرائیل در دادگاه بین المللی به جرم نسل کشی بازهم بمباران شهرهای فلسطین ادامه دارد و با تداوم این جنایت هایشان تا دیشب بیش از ۱۰۰ تن از مردان، زنان و کودکان مظلوم غزه را به شهادت رساندند و این صهیونیست های آدم کش با این کارشان جنایتی بر جنایات عظیم  دیگرشان افزودند.

وی تأکید کرد: امیدواریم بهای خون پاک این شهدا و همکاری و اتحاد ملت های مسلمان موجب این شود تا هرچه زودتر این جنایات پایان یافته و رژیم منحوس اسرائیل به زباله دان تاریخ سپرده شود.

چمران در ادامه با اشاره به حضور چند تن از بانوان مبارز دوران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر تهران و در این خصوص اظهار داشت: که ما امروز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چند تن از بانوان کشور که سابقه طولانی و مبارزاتی دارند را به صحن شورای اسلامی شهر تهران دعوت کردیم تا به عنوان جامعه زنان از آنها تقدیر به عمل بیاید؛ قطعا تقدیر واقعی دست خداست.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه