تثبیت هزار و ۹۸۵ هکتار از مستثنیات در لرستان

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان با بیان اینکه در این کمیسیون ۱۵ پلاک از اراضی استان به مساحت حدود ۸ هزار و۴۲۹ هکتار مطرح و بررسی شد، گفت: در نهایت میزان بیش از یک هزار و ۹۸۵ هکتار به عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) تثبیت شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی ظهر امروز در حاشیه جلسه با معاونین در سالن جلسات جهادکشاورزی لرستان،  از بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پلاک به مساحت ۸ هزار و ۴۲۹هکتار در کمیسیون رفع تداخلات استان خبر داد.

وی گفت: رفع تداخلات اراضی یکی از ارکان و پیش زمینه صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی است که بحث مالکیت افراد و حقوق متقابل دولت و مردم در میان است که نیازمند تلاش گسترده و دقت بالاست.

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان با بیان اینکه در این کمیسیون ۱۵ پلاک از اراضی استان به مساحت حدود ۸ هزار و۴۲۹ هکتار مطرح و بررسی شد، افزود: در نهایت میزان بیش از یک هزار و ۹۸۵ هکتار به عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) تثبیت شد.

گفتنی است، کمیسیون رفع تداخلات استان لرستان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ،مدیر امور اراضی استان، و سایر اعضا در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه