افتتاح ۲۲۸ طرح کسب و کارخرد، کوچک و متوسط در بروجرد

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: ۲۲۸ طرح کسب و کار خرد، کوچک و متوسط در لرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد لرستان حسین بیرانوند صبح امروز در آیین همزمان هشت هزار طرح کسب و‌ کار خرد، کوچک و متوسط در سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در شرکت شیرین خرم لرستان در شهرک صنعتی بروجرد برگزار شد افزود: صندوق کارآفرینی امید لرستان امسال ۲۶۷ میلیارد و ۴۸۴ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال تسهیلات برای طرح اعطا کرده است.

وی اظهار داشت: در این راستا و برای بهره‌برداری از ۲۲۸ طرح، مبلغ  ۴۲۷ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ۹۲۰ هزار ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: با بهره‌برداری از ۲۲۸ طرح در لرستان از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و ۲۷۸ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

بیرانوند افزود: امروز به نمایندگی از ۲۲۸ طرح استان لرستان شرکت شیرین خرم تولید کننده انواع نبات و آبنبات در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: برای افتتاح این طرح ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نهضت احیای واحدهای تولیدی صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: با بهره‌برداری از ابن طرح ۱۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار کارآفرینان اقتصاد از بروجرد در آیین افتتاح طرح‌های صندوق کارآفرینی امید لرستان که در شرکت شیرین خرم لرستان در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد برگزار شد فرماندار بروجرد و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با افتتاح هشت هزار طرح کسب و کار‌خرد کوچک و متوسط صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور و با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در استان قم برگزار شد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه