غزه

غزه کربلای هزاره جدید

اگر شب‌های عاشورا این نوای جانسوز را زمزمه می‌کردیم که کربلا غوغاست، اکنون نیز باید از عمق جان فریاد کنیم که غزه غوغاست امشب!

وقتی سپاه عمر سعد از هیبت و برق چشم سالار شهیدان در معرکه‌ی نبرد، رعب و وحشتی شکننده پیدا کرده و در آستانه‌ متلاشی شدن بود، بناگاه تصمیم ناجوانمردانه‌ای گرفت. در این میان یکی فریاد برآورد حسین به خیام حرمت بنگر که چگونه دود و آتش زبانه می‌کشد! آری غزه این روز و شب‌ها ترجمان رسایی از روضه مکشوف کربلا و عاشورای حسین بن علی علیه السلام است. اگر شب‌های عاشورا این نوای جانسوز را زمزمه می‌کردیم که کربلا غوغاست، اکنون نیز باید از عمق جان فریاد کنیم که غزه غوغاست امشب!

 بیایید به یاد شب عاشورای حسینی که احدی را خواب نبود و در خلوت محبوب خویش ربّ وَدود، راز و نیاز‌هایی تا سپیده دم و طلوع خورشید روز عاشورا داشتند؛ ما نیز فریاد‌های مظلومانه یا للمسلمین مردم فلسطین و غزه که گرفتار فتنه و تهاجم وحشیانه‌ خصم دون هستند را با ذکر امن یجیب و دعای هفتم صحیفه سجادیه و قرائت سوره حشر و یس و استغاثه از درگاه ایزدی سپری کنیم و با ذکر و دعا برای پیروزی جبهه حق، در ثواب صبر و استقامت و مجاهدات رزمندگان سلحشور مقاومت فلسظین امشب شریک باشیم.

جالبتر اینکه قوی‌ترین ارتش غرب آسیا پس از سه هفته بمباران شبانه‌روزی و محاصره همه‌جانبه غزه، قطع آب، برق، گاز، دارو و تمام لوازم زندگی، با همکاری نزدیک اطلاعاتی همه کشور‌های غربی و برخی از کشور‌های خائن عربی و به حساب اسلامی، پس از بمباران بیمارستان‌ها و نابودی نیمی از خانه‌های غزه، با کشتار 8 هزار زن و کودک و پیرو جوان و حالا هم قطع تمام ارتباطات برای سومین بار نتوانست وارد غزه شود و شکست خورد.

ارتش بزدل صهیونیستی که قرار بود به ایران حمله کند و هر روز برای حمله به ایران نقشه می‌کشید و می‌خواست برنامه هسته‌ای ایران را نابود کند، حالا نمی‌تواند 5 کیلومتر وارد غزه شود.

برسد به دست اراذل و اوباشی که از جهود جماعت بروسلی ساخته بودند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه