
به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران آنلاین به نقل از سازمان توسعه تجارت، محمدعلی دهقان دهنوی در نخستین جلسه کمیسیون ملی برند، با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح برندهای ملی اظهار داشت: باید برندهای ایرانی در سطح جهانی معرفی شوند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در حوزه برندینگ باید تحقیق و مطالعه علمی انجام و محتواهای غنی تولید شود تا زمینه ارتقای برندها فراهم شود.
دهقان دهنوی با بیان اینکه در نظر داریم آییننامه جدید انتخاب برندهای ملی را تدوین کنیم، ادامهداد: در نظر داریم در این آییننامه نحوه انتخاب برندهای برتر ملی را تعیین و تشریح کنیم.
وی بیان داشت: فعالیتهای تخصصی در حوزه نشان تجاری (برند) میتواند محصولات و تولیدات باکیفیت کشور را به خوبی به بازارهای داخلی و خارجی معرفی کند.
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران خاطرنشان کرد: بر اساس آییننامه، ساماندهی تبلیغات کالاها و خدمات موضوع ماده ۸ قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تفویض وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان دبیرخانه کمیسیون ملی برند معرفی و مقرر شد هر سال برندهای برتر ملی را معرفی کنند.
دیدگاه خود را بیان کنید