
به گزارش اتاق ایران آنلاین، معاونت امور استانها و تشکلهای اتاق ایران با هدف کمک به توانمندسازی و افزایش دانش و مهارت تخصصی و کاربردی دبیران و کادر اجرایی محترم تشکلهای اقتصادی وابسته به اتاق در زمینه تجارت بینالملل و کسب اطلاعات تجاری از بازارهای هدف صادراتی ج.ا. ایران، برای نخستین بار و با همکاری سازمان توسعه تجارت دوره آموزشی «ابزارهای تحلیل بازار - Market Analysis Tools» را توسط مدرسان مورد تأیید مرکز تجارت بینالملل برگزار میکند.
دوره آموزشی ابزارهای تحلیل بازار به مدت 20 ساعت و از تاریخ 12 مردادماه در محل اتاق ایران آغاز به کار خواهد کرد و سرفصلهای اصلی این دوره شامل آموزش ابزارهای تحلیل بازار، به این شرح است:
1 - نقشه تجاری (Trade Map)
2 - نقشه دسترسی به بازار (Market Access Map)
3 - اقدامات غیر تعرفهای و دسترسی به بازار (Non- Tariff Measures-NTMs)
4 - نقشه پتانسیل صادراتی (Export Potential Map)
5 - قواعد مبدأ (Rules of Origin)
6 - اقدامات مرتبط با مقررات بهداشتی و فنی و معرفی ابزار SPS & TBT- EPing Platform
گواهی این دوره توسط مرکز تجارت بینالملل (ITC) صادر میشود. تشکلهای وابسته به اتاق ایران میتوانند از طریق مراجعه به معاونت امور استانها و تشکلهای اتاق ایران نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبتنام کسب اطلاع کنند.
دیدگاه خود را بیان کنید